Gå til innhold

Huff


mollabell

Anbefalte innlegg

Da ser det ut til at jeg forlater dere. Sil blør, og har gjordt det siden k 14. Utrolig kipt, ikke hatt en sa før, så vet jo ikke om det er det, men regner med det utifra det jeg har lest på nettet. Ikke vondt i magen, men kjenner det godt i ryggen.

Skal til legen i morgen tidlig, så da finner vel ho ut av ting. Kjekkt så lenge det varte, men:) Prøver å tenke at det er bedre at det skjedde nå, og ikke senere, og at det jo er noe gale med fosteret når man har en sa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huffda! Ikke noe kjekt å høre. Men det høres ut som om du tenker rett. Tror det er værre om fosteret får vokse seg stort med en enorm feil som ikke er forenelig med liv.

 

Håper imidlertid at du kommer kjapt tilbake. Lykke til hos legen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ca 9 uker på vei, skal på ul i morgen ettermiddag, men legen var vel i grunn ikke i tvil om hva som hadde skjedd..

Masse lykke til videre med dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, så leit:( Jeg har selv hatt to ma, oppdaget i uke 6 og i uke 11 og en sa i uke 6. Det er brutalt, men det er tross alt "bra" at kroppen ordner opp selv.. Ikke så mye trøst i det da... har selv vært der at kroppen ikke ordnet opp selv, og at det ved ordinær ul ble påvist så store avvik at det ikke var forendelig med liv:( Så i uke 21 kom vår lille engel stille til verden:(

 

ønsker deg lykke til videre! GO klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...