Gå til innhold

Tips til allværsjakke gutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner liksom ikke noen særlig allværsjakker, er det noen som har tips? Gjerne nettbutikk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte allværsjakke til gutten vår på Polarn o pyret. Kjempefin og god kvalitet :-) Vet ikke om de har nettbutikk?

Skrevet

Kjøpte for noen dager siden en fra Skogstad som vi er veldig fornøyde med.

I tillegg til at den er vind og vanntett er den foret med fleece slik at den holder godt ut over høsten og på milde vinterdager.

Skrevet

Petite fleur, er det noe for inni jakken?

Jeg kunne tenke meg en som kan brukes til man tar fram boblejakken.

Frokostquiz, hvilken butikk kjøpte du skogstadjakken? Høres ut som en jeg kunne tenke meg:)

HI

Skrevet

Frokostquiz, hvilken butikk kjøpte du skogstadjakken? Høres ut som en jeg kunne tenke meg:)

HI

Jeg kjøpte det på Skogstad sin egen butikk på Metro i Lørenskog.

Kostet 699,- eller 799,- husker ikke helt.

Skrevet
Finner liksom ikke noen særlig allværsjakker, er det noen som har tips? Gjerne nettbutikk:)

Har bergans nå og er veldig fornøyd med den! Har hatt Skogstad før og bra den også :) Flust.no har masse salg nå og gratis frakt. Sjekk der:)

Skrevet

Jeg kjøpte en kjempefin jakke på Benetton. Mørkeblå vindtett utenpå og fleece inni. Super i perioden frem til kulda kommer for fullt. :)

Skrevet
Frokostquiz, hvilken butikk kjøpte du skogstadjakken? Høres ut som en jeg kunne tenke meg:) HI
Jeg kjøpte det på Skogstad sin egen butikk på Metro i Lørenskog. Kostet 699,- eller 799,- husker ikke helt.

http://www.skogstadsport.no/butikk.aspx

Skrevet

Tusen takk:) Skal sjekke litt rund da;)

hi

Skrevet

Har hatt mange Skogstadjakker til guttene mine, de er greie på pris, er helt vanntette uten å bli klamme og ikke minst liker guttene selv utseende på dem. Her i huset vil de gjerne ha Skogstad selv.

Skogstad selges i neste alle sportsbutikker, vi har kjøpt både på Sport1 og på Intersport.

Denne ville sønnen min ha i år

http://www.skogstads...12aar/knut.aspx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...