Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #1 Skrevet 27. august 2012 Har 2 barn på 7 og 5 år.. er ikke sammen med barnefaren.. har vert slutt i 3 år.. på dei 3 åra har ikke han betalt noen ting i barnebidrag til meg. når barna er med han so er de eg som pakker baggen, og eg får i retur skitne klea som eg vasker..(dette gjer eg frivillig pga at når han vasker kle lukta dei ekkelt, røyk og mugg) eg betaler barnehage/sfo rekninga kvar mnde. han har hatt barna ca annakvar veke.. men eg føler han ikke tar seg av dei på den måten han skal me tanke på barneoppdragelse og slikt.. dei får de som dei vil og skriker seg til viljen sin.. so no har vi fått en ny orning på de.. han har dei fredag til mandag annakvar veke... sendte melding til han i dag om at han kunne begynde og føre over barnebidrag til meg... 2000 kr i mnden... Er eg urimelig eller ??? han meina ivertfall de....
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #2 Skrevet 27. august 2012 Ehh...nei! Ta det gjennom nav. Da får du det rett inn på konto hver mnd.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #3 Skrevet 27. august 2012 Nei, men ville ordnet det gjennom Nav. Da får han ikke noe valg om å betale. (Evt tru med at nav mest sannsynlig vil kreve inn mer en 2000kr.)
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #4 Skrevet 27. august 2012 Hvorfor i all verden har du ikke krevd barnebidrag gjennom NAV fra dag en? Her syns jeg faktisk du har vært veldig dum og snytt barna dine for penger de har rett på.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #5 Skrevet 27. august 2012 Hvorfor i all verden har du ikke krevd barnebidrag gjennom NAV fra dag en? Her syns jeg faktisk du har vært veldig dum og snytt barna dine for penger de har rett på. Grunnen til at eg ikke har gjort de er fordi han tok over ett lån på ei leilighet som han betaler heilt aleine, so eg gjor de for barnas del at dei hadde en kjent plass og bu når dei var med far og slik at han hadde penger når dei var der kansje dumt tenkt synst noken men...
Kliko Skrevet 27. august 2012 #6 Skrevet 27. august 2012 Ikke send han noen mld med at du krever at han skal betale, bare send inn søknaden til nav du, så får du pengene dine =) Da trenger du og BF aldri å snakke om bidraget noen gang igjen
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #7 Skrevet 27. august 2012 Har snakket med han no, han ville betale
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå