har ikke nick jeg:) Skrevet 27. august 2012 #1 Skrevet 27. august 2012 Hei, Noen som kan hjelpe meg med en link til hvor jeg evt. kan få tak i denne bruksanvisningen? Får den ikke hos HTS, da de vil selge meg ny stoll. Har ny stol, men vil bruke denne stolen som reservesete hvis nødvendig. Har forankringsseler, dvs at trenger å bli fortalt hvordan sikkerhetsbeltet skal festes når stolen er bakovervendt. (huff..noen år siden sist, og husker ikke)
Gjest Mamma til 3 små Gull Skrevet 27. august 2012 #2 Skrevet 27. august 2012 Søk på Youtube. Der ligger det videoer til hvordan du fester ulike typer stoler fra Besafe
har ikke nick jeg:) Skrevet 27. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2012 Genialt, men uten hell... flere forslag?
Gjest Filifjonka Skrevet 27. august 2012 #4 Skrevet 27. august 2012 Hm, nå har jeg googlet setet ditt og det ligner veldig på det setet vi brukte til yngstebarnet. Hvis det er samme system, så setter du setet i bilsetet med to av "bena" hengende utenfor bilsetets kant. Så justerer du støttebenet. Bilens sikkerhetsbelte skal tres gjennom hempen foran på setet og festes og strammes til. Så må du feste forankringsselene og det husker jeg ikke i farten hvordan du gjorde - er noen år siden sist. Jeg mener vi festet dem under setet foran på et eller annet vis, og så skulle de gå i kryss opp til setet. Ble dette i det hele tatt forståelig?
har ikke nick jeg:) Skrevet 27. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2012 Jaaaa!! Tusen tusen takk! Var det med sikkerhetsbelte jeg ikke husket. Det skal altså ikke rundt stolen, men "kun" gjennom hempen hvis jeg forstår riktig?
Gjest Filifjonka Skrevet 27. august 2012 #6 Skrevet 27. august 2012 Ja, det skal gjennom den lille hempen mellom barnets ben. Og det er viktig at du strammer det skikkelig. Og så vidt jeg husker kan setet festes med to - eller trepunktsbelte etter ønske, om det fortsatt fins biler som har topunktsbelte i midten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå