Gå til innhold

reiseforsikring, noen som er god på det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

reiste til syden to voksne og to barn. et barn er syk 11 dager av ferien...har reiseekstra forsikring. hva har man krav å få dekt?

bare barnet

barnet + en voksen

eller alle?

ferien ble ivertfall spolert for hele familien, når en ble syk.

bør man være fornøyd med å få dekt barnet og en vosen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du at dere skal få dekt?

Skrevet
reiste til syden to voksne og to barn. et barn er syk 11 dager av ferien...har reiseekstra forsikring. hva har man krav å få dekt? bare barnet barnet + en voksen eller alle? ferien ble ivertfall spolert for hele familien, når en ble syk. bør man være fornøyd med å få dekt barnet og en vosen?
Samboer og jeg var i Tyrkia for noen år siden. Han ble lagt inn på sykehus i 4 dager. Både jeg og han fikk tilbake det reisen hadde kostet i 4 dager. Jeg var ikke syk,men ferien ble jo spolert for meg også.
Skrevet

Er ikke sikker på hvordan det fungerer. vet man kan få refundert noe om ferien blir ødelagt pga sykdom. Men vil tro dere må ha legeerklæring på at barnet har vært sykt. Har dere det?

Skrevet

Du vil nok få dekt "tapt ferie" for barnet samt en voksen, dersom barnets alder tilsier at det kreves tilsyn fra en voksen. Dette gjelder kun de dagene lege har dokumentert at barnet måtte holdes innendørs. Vil tro dere vil få en god slump penger tilbake, dersom dere har legeerklæring ja. Det regner jeg med at du har, så da ordner det seg. :) Er jo derfor man har forsikringer. Kanskje dere får råd til en hopp-på-tur i høstferien eller noe for å "bøte på skaden" da? Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...