Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #1 Skrevet 27. august 2012 Har noen erfaring med å måtte endre på samværet grunnet samarbeidsproblemer? Vurderer å gå fra 50/50 til 30/70 bare for å få hverdager uten et sabla bråk med sms og telefoner hver dag under samværet. Veldig slitsomt for barnet å bli satt i klem. Da får heller vi voksne tåle mindre samvær for å roe ned den andre parten tenker jeg. Fam.vern kontor ol. nytter ikke. Alt er prøvd. Noen med erfaring? Hvordan går en frem? Kan en gjøre det midlertidig for å prøve det i en periode?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #2 Skrevet 27. august 2012 Og hvor gammel er barna? Ville absolutt ikke hatt femti/femti når partene ikke samarbeider bra, for det er et must for en sånn ordning. Da bør heller en av partene ha hovedomsorg mens den andre ser ungene annehver helg og et par dager i uken.
Kliko Skrevet 27. august 2012 #4 Skrevet 27. august 2012 Har du gitt opp og syns det er greit å ha barna annenhver helg? Eller er du lei av BF masing? For sånn du fremstår så virker det litt som om du har gitt opp, og lar BF få bestemme. Vil absolutt råde deg til å ikke gjøre noe du ikke ønsker / tror er best for barna. Kan du ikke bare ha tlf på lydløs eller skru den av når barna er hos deg? Be BF kontakte deg etter kl. 20 når barna er i seng. Det gjorde jeg når jeg fikk nok av masing og unødvendig ringing.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #5 Skrevet 27. august 2012 Det er mine stebarn vi snakker om. Far er helt kjørt. Kunne gitt ut bok med alle meldingene som hagler inn. Detaljstyrer alt, etter 4 år med dette har han møtt veggen. Jeg alt for å gjøre dette levelig, for tro det eller ei så er jeg ei stemor som synes ungene er gullegod og skulle gjerne hatt de mer. Hvis han sier i mot så får han en enkel: drit i det for du har ingenting du skulle sagt, jeg har hovedomsorgen. Sjarmerende dame...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå