Gå til innhold

Trenger hjelp av dere her inne damer! ang. graviditet;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde TR 9 august til 13 august.

Regner mann eggløsning fra dag 9 og 14 dager frammover.? altså eggløsningen fant sted ca 22 aug.?

Jeg har vondt nederst i magen, og det stikker. Ubehagelig til tider.

Kan jeg allerede "kjenne" graviditets tegn??

håper på svar fort!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Om du hadde TR første dag 9 august, så kan du være 4 dager på vei nå, om du har syklus på 28 dager? Det spiller jo inn det også, det er jo de som vet de er gravide, fordi de får festesmerter og symptomer "over natta", fikk selv tidlige tegn på svangerskap de 3 gangene jeg var gravide, første gangen viste jeg jo ikke at jeg kunne bli gravid heller, men jeg fikk lettere kvalme hver morgen fra 3 dager etter vi hadde samleie, så der slo det til med det samme (ventet da tvillinger)

Skrevet

Hadde første dag 9 august ja.

Dette er første prøveperiode for oss.

så vet ikke helt hvordan dette skal være..

Men jeg har stikkinger i magen, små uggen, sliten og sulten!!

Bruker og sove godt hele natta, men har de siste netterne våknet av smerter i magen..

Jeg håper vikrelig det kan være en spire på vei!

Skrevet

Eggløsning er som regel 14 dager før neste mens, men hvis du blir gravid regnes svangerskapet fra første dag av siste mens.

Skrevet

regner mann neste mens fra 9 august da? ( altså første mensdag) og 28 dager<?

Skrevet

regner mann neste mens fra 9 august da? ( altså første mensdag) og 28 dager<?

Kommer helt an på hvor lang syklus du har :) Tell dager på kalenderen, og se hvor du havner.

Skrevet

jeg hadde stikkende følelse nederst i magen en god stund før forventet mens når jeg ble gravid med førstemann. Noen ganger var det faktisk ganske vondt til tider også...

Skrevet
Jeg har 28 dager;)

Da teller du 28 dager, dag 1 er 9. august. Så stopper du på dag 28, som vil være din IKM-dato (ikke kommende mens). På min kalender blir det 5. september. 14 dager før dette vil din eggløsning være sånn ca, og det er 22. august (5 dager siden). Om egget ble befruktet da er det lite sannsynlig at du merker noe til dette, men undrenes tid er ennå ikke over :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...