mamma.no Skrevet 27. august 2012 #1 Skrevet 27. august 2012 Hun er 14 år og skal sitte for en gutt på 5 år og en gutt på 19mnd. Begge guttene er lagt før hun kommer og vi vil være borte fra kl.2030 til kl.2230 kommende torsdag. De er nærmeste nabo. Hun går 7meter og gjennom en hekk, så er hun hos oss Og mammen hennes er ped.leder i en bhg, så vi er veldig heldige:) De er supersøte!! Hun skal da sitte i 2 timer - jeg og min mann skal ha oss et maratonraid på IKEA av alle ting.....ikke så spennende, men igjen lite forenelig med to utålmodige gutter og en gravid mamma i uke 29 - bad match Jeg tenker 150kr for disse to timene på torsdag..... Hva tenker dere? Innspill mottas med takk!
81-Mamma<3<3 Skrevet 27. august 2012 #2 Skrevet 27. august 2012 Det tror jeg er godt betalt. Vi har ei 14 år gammel jente som kommer i helgene og leker ute med vår 3 åring. Vi betaler 75 kr i timen, og det er visstnok endel mer enn hva andre betaler! Men vi har lite slekt, og vil gjerne beholde denne jenta. Så hun kommer nok til å stige i lønn også
81-Mamma<3<3 Skrevet 27. august 2012 #3 Skrevet 27. august 2012 Ps, anbefaler deg "lekebarnevakt" i helgene når du får baby! For oss har det vært veldig til hjelp å få slappet av litt inne alene med babyen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå