Sjøbanan82 Skrevet 27. august 2012 #1 Skrevet 27. august 2012 Hva sier man til naboen som er drita 24 timer i døgnet som ringer på døra og lurer på om de får passe hund og barn? ca. I 50årene. Ringer på om kveldene etter at jenta vår har lagt seg. Står med siggen i hånda og karter røyken i gangen vår. vil liksom ikke gå hjem. Snille folk, men synes grensa er nådd. Vil ikke engang la de passe hunden. Vi ønsker ikke å være frekke eller skape uvennskap. Seriøst, jeg blir kvalm av innrøyka fulle folk med fett hår og gule negler. De vil også gjerne ta på magen min. Når ble jeg allemannseie!? Noe frustrert da vi bare har bodd her i 8mnd. Kan tenke meg det blir et mas når baby kommer..
rosa*blå+rosa i nov -12 Skrevet 27. august 2012 #2 Skrevet 27. august 2012 Huff, det hørtes ikke noe trivelig ut. Har desverre ikke noen råd å komme med utenom at jeg hadde prøvd å være litt kort i svaret. Ikke åpnet døra når jeg så d var de, bare sagt ut vinduet noe sånt som.. Hei, passer litt dårlig,var det noe spesielt? Men du kan jo ikke gjøre det heller hver gang, og de vil vell kanskje bli litt amper/sure om du sier rett ut, at du skjønner at de har drukket og at du da ikke vil at de skal omgås verken barn eller hund:S ikke vet jeg, kanskje bare si at du ikke trenger noen til å passe dem... Uansett lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå