what a drittkjerring Skrevet 27. august 2012 #1 Skrevet 27. august 2012 Har ikke åpnet den for jeg mistenker det kan være noe virusdrit av et eller annet slag. Men på emne sto det "I'm hiding from the mafia" og avsender var en viss errbs@***************.*** Kan dette være selveste Erik Ribsskog? Kan jo ikke utelukke det mtp bokstavene som stemmer..
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #2 Skrevet 27. august 2012 Det er nok nigeriasvindlere. Kan trygt åpnes hvis du ikke er veldig lettlurt.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #3 Skrevet 27. august 2012 Du kan åpne den så lenge du ikke trykker på noen linker eller svarer.
LilleBille:') Skrevet 27. august 2012 #4 Skrevet 27. august 2012 Jeg fikk melding fra "ei jente" som trengte penger i dag... Luktet svindel lang vei...
gale damen Skrevet 27. august 2012 #5 Skrevet 27. august 2012 *lol* du må jo lese mailen! Jeg synes de er ubetalelige, og så lenge du ikke klikker på linker eller tror på noe av tøvet er det jo fryktelig morsomt :-)
Musemorbr / Skrevet 27. august 2012 #6 Skrevet 27. august 2012 Jeg leser alle sånne mails og ler godt av både googlespråk og fantasien i det hele. Jeg har fått de mest fantastiske forslag til hvordan jeg kan bli rik, og minst tre afrikanske prinsesser vil gifte seg med meg. Det må visst være veldig mange svaksynte afrikanske prinsesseser der ute, siden jeg både har et jentenavn og ser veldig jentete ut. Gøy er det i alle fall. Har dere forresten lest om han som svindlet svindlerne til å bygge olabiler? Herlig historie!
Velvet Belly Skrevet 27. august 2012 #7 Skrevet 27. august 2012 Har dere forresten lest om han som svindlet svindlerne til å bygge olabiler? Herlig historie! http://rabiatix.wordpress.com/2010/09/09/olabil-vs-nigeria/ Den er helt fantastisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå