Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #1 Skrevet 27. august 2012 Den nybakte, hjemmelagde paien med spinat, bacon og fetaost-fyll som jeg akkurat tok ut av ovnen skal bli kald så jeg kan hiiiive innpå!! Er så sulten nå at jeg holder på å gå på veggen! Gleder meg sånn Sånn er det å være matvrak i permisjon
what a drittkjerring Skrevet 27. august 2012 #2 Skrevet 27. august 2012 Hvorfor vente til den blir kald? Varm pai er da også knallgodt! Og by the way, sett over kaffen for jeg kommer og spiser opp halvparten for deg!!!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #4 Skrevet 27. august 2012 haha! den er MIIIN hehe Lagde den litt sånn etter matlysten egentlig Paibunn: 1.5 dl kesam 60 gr. smør 3,5 dl. mel 2 ss vann Bland alt sammen og la hvile i kjøleskap i ca 30 min. Bunn forstekes i ca 15 min på 175 grader Fyll: nesten en hel pose spinat 1 pk. bacon 2 dl melk 1 dl fløte salt pepper 4 egg ost og litt feta ost. bacon stekes, hell i melk og fløte kok opp og putt i spinaten. la det koke ned i 5-10 min. når det er kaldt og bunnen er ferdig stekt. rørte jeg inn 4 egg, ost og feta ost. helte alt oppi bunnen og hadde litt ekstra ost på toppen. stekte i ca 40 min på 175-200 grader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå