Magetaska Skrevet 27. august 2012 #1 Skrevet 27. august 2012 Var det noen som så det på NRK super nettopp? Femåring som skulle slutte med sutt. Gikk med den hele dagen. Verste jeg har sett. Ungen var skikkelig grinete og "babyaktig" og foreldrene jattet med. Fikk helt krupp!
Odine! Skrevet 27. august 2012 #3 Skrevet 27. august 2012 Var det noen som så det på NRK super nettopp? Femåring som skulle slutte med sutt. Gikk med den hele dagen. Verste jeg har sett. Ungen var skikkelig grinete og "babyaktig" og foreldrene jattet med. Fikk helt krupp! Hun hadde fått ha smokk lenger enn det er vanlig pga at hun hadde hatt en sykdom (i øynene, hvis jeg husker riktig) og dermed hadde fått ha smokken som trøst.
Magetaska Skrevet 27. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2012 Ja, hørte det, men allikevel! Fem år og smolt er ille uansett. Og den sutretonen var jo ikke til å holde ut
Gjest Heartbroken Skrevet 27. august 2012 #5 Skrevet 27. august 2012 Ja, hørte det, men allikevel! Fem år og smolt er ille uansett. Og den sutretonen var jo ikke til å holde ut Men så hyggelig av deg å henge ut den femåringen her inne da! Det er faktisk noe av det verste JEG har sett!
Magetaska Skrevet 27. august 2012 Forfatter #6 Skrevet 27. august 2012 Håper du har husket å ta på deg hjelm den dagen du faller ned fra pidestallen din..
Magetaska Skrevet 27. august 2012 Forfatter #7 Skrevet 27. august 2012 Forresten, henger ikke ut femåringen. Henger jo ut foreldrene. Trodde det var inneforstått.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 27. august 2012 #8 Skrevet 27. august 2012 Så utrolig forståelsesfullt å legge ut en tråd om en femåring som atpåtil har vært syk og sikkert hatt behov for litt ekstra trøst. Sjarmerende.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #9 Skrevet 27. august 2012 Håper du har husket å ta på deg hjelm den dagen du faller ned fra pidestallen din.. Svarer du deg selv her, eller?
Magetaska Skrevet 27. august 2012 Forfatter #10 Skrevet 27. august 2012 Håper du har husket å ta på deg hjelm den dagen du faller ned fra pidestallen din.. Svarer du deg selv her, eller? Eh, nei. Var til heartbroken.
Gjest Heartbroken Skrevet 27. august 2012 #11 Skrevet 27. august 2012 Håper du har husket å ta på deg hjelm den dagen du faller ned fra pidestallen din.. Svarer du deg selv her, eller? Eh, nei. Var til heartbroken. Så fordi jeg syns det er lite sjarmerende å henge ut et lite barn som i tillegg har vært syk her inne, sitter jeg på pidestall??? Skal kanskje ikke så mye til for å havne der i dine øyne da, skjønner jeg. Du skriver at barnet er "grinete og babyaktig" - er ikke det en negativ beskrivelse av et barn i dine øyne?
Magetaska Skrevet 27. august 2012 Forfatter #12 Skrevet 27. august 2012 Håper du har husket å ta på deg hjelm den dagen du faller ned fra pidestallen din.. Svarer du deg selv her, eller? Eh, nei. Var til heartbroken. Så fordi jeg syns det er lite sjarmerende å henge ut et lite barn som i tillegg har vært syk her inne, sitter jeg på pidestall??? Skal kanskje ikke så mye til for å havne der i dine øyne da, skjønner jeg. Du skriver at barnet er "grinete og babyaktig" - er ikke det en negativ beskrivelse av et barn i dine øyne? Jo, men hvem er det som har gjort barnet grinete? Foreldrene snakka jo til ungen som hun var en liten baby
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #13 Skrevet 27. august 2012 Håper du har husket å ta på deg hjelm den dagen du faller ned fra pidestallen din.. Svarer du deg selv her, eller? Eh, nei. Var til heartbroken. Så fordi jeg syns det er lite sjarmerende å henge ut et lite barn som i tillegg har vært syk her inne, sitter jeg på pidestall??? Skal kanskje ikke så mye til for å havne der i dine øyne da, skjønner jeg. Du skriver at barnet er "grinete og babyaktig" - er ikke det en negativ beskrivelse av et barn i dine øyne? Jo, men hvem er det som har gjort barnet grinete? Foreldrene snakka jo til ungen som hun var en liten baby Så hvis jeg skriver at du er umoden og selopptatt er det egentlig ikke å skrive noe negativt om deg men om dine foreldre som burde ha oppdratt deg bedre?
Magetaska Skrevet 27. august 2012 Forfatter #14 Skrevet 27. august 2012 Håper du har husket å ta på deg hjelm den dagen du faller ned fra pidestallen din.. Svarer du deg selv her, eller? Eh, nei. Var til heartbroken. Så fordi jeg syns det er lite sjarmerende å henge ut et lite barn som i tillegg har vært syk her inne, sitter jeg på pidestall??? Skal kanskje ikke så mye til for å havne der i dine øyne da, skjønner jeg. Du skriver at barnet er "grinete og babyaktig" - er ikke det en negativ beskrivelse av et barn i dine øyne? Jo, men hvem er det som har gjort barnet grinete? Foreldrene snakka jo til ungen som hun var en liten baby Så hvis jeg skriver at du er umoden og selopptatt er det egentlig ikke å skrive noe negativt om deg men om dine foreldre som burde ha oppdratt deg bedre? Ja, hvis jeg var fem år!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #15 Skrevet 27. august 2012 Håper du har husket å ta på deg hjelm den dagen du faller ned fra pidestallen din.. Svarer du deg selv her, eller? Eh, nei. Var til heartbroken. Så fordi jeg syns det er lite sjarmerende å henge ut et lite barn som i tillegg har vært syk her inne, sitter jeg på pidestall??? Skal kanskje ikke så mye til for å havne der i dine øyne da, skjønner jeg. Du skriver at barnet er "grinete og babyaktig" - er ikke det en negativ beskrivelse av et barn i dine øyne? Jo, men hvem er det som har gjort barnet grinete? Foreldrene snakka jo til ungen som hun var en liten baby Så hvis jeg skriver at du er umoden og selopptatt er det egentlig ikke å skrive noe negativt om deg men om dine foreldre som burde ha oppdratt deg bedre? Ja, hvis jeg var fem år! Greit å vite. Alle mindre pene uttalelser om barn er altså bare myntet på foreldrene. Når begynner mennesker å få egen personlighet? Når de blir myndige?
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 27. august 2012 #16 Skrevet 27. august 2012 (endret) Jeg skjønner poenget til HI og er tildels enig i at barn er mye et produkt av oss selv og den oppdragelsen, eller mangel på sådan, som vi gir våre barn. Foreldre har såpass mye makt at vi kan kreere små monstre av våre små håpefulle og mye av barns oppførsel kan peke tilbake på oss som foreldre. Når det er sagt så syns jeg dette var en usympatisk tråd når det var snakk om et barn som har vært mye syk og at det sikkert er pga. det at foreldrene har vært slepphendte med sutta. Nå setter de strek for suttebruken og hurra for det. Bra for dem:-)! Endret 27. august 2012 av Lykke Fryd ♥
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #17 Skrevet 27. august 2012 Du står selvfølgelig fritt til å mene det du vil om femåringer og smokk. Men du kunne holdt deg for god til å lage en egen tråd om det. Barnet hadde vært mye syk og fikk da smokken som en trøst.
Magetaska Skrevet 27. august 2012 Forfatter #18 Skrevet 27. august 2012 Ikke mye syk. En øyesykdom som gjorde at hun så dårlig på et øye, og måtte bruke lapp innimellom.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #19 Skrevet 27. august 2012 Åj, er en femÅring som bruker smokk det verste du har sett? Da er du HELDIG... Det verste jeg har sett er smÅ barn som mÅ sitte og tigge for Å overleve...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå