Gjest Kira bjeffer! Skrevet 27. august 2012 #51 Skrevet 27. august 2012 Nadderud Åh, jeg har hengt mye pÅ Nadderud. Gode minner Haha me2! Bringes me back De kjekke gutta gikk pÅ Nadderud vet du
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 27. august 2012 #52 Skrevet 27. august 2012 Nadderud Åh, jeg har hengt mye pÅ Nadderud. Gode minner Haha me2! Bringes me back De kjekke gutta gikk pÅ Nadderud vet du Gikk et par heite pÅ Eikeli ogsÅ husker jeg Husker jeg var med Å rulle med noen fyrer derfra omg følte meg som den kuleste
Gulosten™ Skrevet 27. august 2012 #53 Skrevet 27. august 2012 Nadderud Åh, jeg har hengt mye pÅ Nadderud. Gode minner Haha me2! Bringes me back De kjekke gutta gikk pÅ Nadderud vet du Gikk et par heite pÅ Eikeli ogsÅ husker jeg Husker jeg var med Å rulle med noen fyrer derfra omg følte meg som den kuleste Var russ i 2000
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 27. august 2012 #55 Skrevet 27. august 2012 Nadderud Åh, jeg har hengt mye pÅ Nadderud. Gode minner Haha me2! Bringes me back De kjekke gutta gikk pÅ Nadderud vet du Gikk et par heite pÅ Eikeli ogsÅ husker jeg Husker jeg var med Å rulle med noen fyrer derfra omg følte meg som den kuleste Var russ i 2000 Hehe da var jeg ikke Å rullet:Pjeg var russ i 2009, men husker jeg gledet meg stort til det! Barneskolen var ved siden av vgs sÅ vi syntes det virket sÅ kult Å være russ og fikk russekort av Stabekk russen
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 27. august 2012 #56 Skrevet 27. august 2012 Var russ i 2000 Var selv russ i 97, så hang i "brakkebyen" litt tidligere
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #57 Skrevet 27. august 2012 Litt av hvert!osvgs, den norske skolen i costa blanca, og årstad vgs
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 27. august 2012 #58 Skrevet 27. august 2012 Hehe da var jeg ikke Å rullet:Pjeg var russ i 2009, men husker jeg gledet meg stort til det! Barneskolen var ved siden av vgs sÅ vi syntes det virket sÅ kult Å være russ og fikk russekort av Stabekk russen Herregud, nÅ føler jeg meg gammel. Var russ "bare" 12 År før deg
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 27. august 2012 #60 Skrevet 27. august 2012 Hehe da var jeg ikke Å rullet:Pjeg var russ i 2009, men husker jeg gledet meg stort til det! Barneskolen var ved siden av vgs sÅ vi syntes det virket sÅ kult Å være russ og fikk russekort av Stabekk russen Herregud, nÅ føler jeg meg gammel. Var russ "bare" 12 År før deg Neida neida! Du er ung og flott har sett deg jeg
Gulosten™ Skrevet 27. august 2012 #61 Skrevet 27. august 2012 Nadderud Åh, jeg har hengt mye pÅ Nadderud. Gode minner Haha me2! Bringes me back De kjekke gutta gikk pÅ Nadderud vet du Gikk et par heite pÅ Eikeli ogsÅ husker jeg Husker jeg var med Å rulle med noen fyrer derfra omg følte meg som den kuleste Var russ i 2000 Hehe da var jeg ikke Å rullet:Pjeg var russ i 2009, men husker jeg gledet meg stort til det! Barneskolen var ved siden av vgs sÅ vi syntes det virket sÅ kult Å være russ og fikk russekort av Stabekk russen ÅÅÅ, du er sÅnn bebi I 2009 var datteren min 4 År. NÅ følte JEG meg gammel. Haha
Dini Skrevet 27. august 2012 #63 Skrevet 27. august 2012 Tvedestrand. Jeg også Tvedestrand her også, og Holt Og Øksnevad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå