Oktoberbaby :-) Skrevet 27. august 2012 #1 Skrevet 27. august 2012 Vi har nesten bestemt oss for at vesla skal hete Jenny, men jeg vil gjerne gi henne to fornavn for jeg har alltid ønsket meg det selv. Det må være et navn som også kan sies på engelsk, for mannen min er ikke norsk.. Noen forslag?
løvemamma29 Skrevet 27. august 2012 #2 Skrevet 27. august 2012 Jenny Aurora... Kjenner til ei som heter d:-)
cec26 Skrevet 27. august 2012 #3 Skrevet 27. august 2012 Jenny Celine Jenny Marie Jenny Cathrine Jenny Isabell Jenny Kristine Jenny Mariel Jenny Cecilie Jenny Mateha
Frøken Ubesluttsom Skrevet 27. august 2012 #4 Skrevet 27. august 2012 Jenny Alida Jenny Helen Jenny Marie Jenny Elise Jenny Kristin
siljeas Skrevet 27. august 2012 #7 Skrevet 27. august 2012 vår skal og hete jenny etter min oldemor jeg hadde veldig lyst å bruke jenny sofie, men det ble nedstemt av min mann
Lykkelig_3barns_mor Skrevet 31. august 2012 #10 Skrevet 31. august 2012 Jenny Marie synes jeg er veldig fint og klinger bra:-)
PintSizedDictator Skrevet 31. august 2012 #11 Skrevet 31. august 2012 Jenny Anine Jenny Alvhilde Jenny Sofie Jenny Margrete Jenny Therese
timiane Skrevet 1. september 2012 #12 Skrevet 1. september 2012 Jenny aleksandra Jenny katrine Jenny mari Jenny penny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå