Musemorbr / Skrevet 27. august 2012 #2 Skrevet 27. august 2012 Jeg har sett noen bruke en varm skje til å smelte bilde de har klippet ut av en serviett inn i lyset. De bruker da kun det tynne, ytterlaget av servietten. Det er visst enkelt å lage, men jeg synes det virker så brannfarlig med papir i lyset, så jeg tenner ikke på slike lys og lager de heller ikke selv.
Oktoberbabyen Skrevet 27. august 2012 #3 Skrevet 27. august 2012 Har bare laget med servietter, da beholdt jeg ytterste laget på servietten,klipte pent rundt motivet og brukte undersiden på en gammel skje som jeg varmet til å smelte servietten inn i lyset. Skjeen ble helt sort og aldri helt pen igjen, så er lurt å ta en du kan ødelegge uten stort tap.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #4 Skrevet 27. august 2012 Hm.. det var et innlegg om dette her på forumet for en tid siden. (i år) Lurer på om det sto at man skulle legge bildet med bildesiden inn mot lyset, bakepapir og stryke lett? Eller er jeg helt på viddene??? Prøv å søk det opp på google, skriv forum bakom søkeordene så kommer du kanskje lettere til dette innlegget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå