Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #1 Skrevet 27. august 2012 Jeg er egentlig veldig glad Svea sine Smith-jakker, men har allerede den fra før, så helst noe annet lignende. Tips? De bør være varme (og av erfaring er det bare dun/fjær som varmer nok), men jeg er åpen for det meste. Foretrekker Parkas-lignende jakker, altså med litt lengde.
Gjest -ia- Skrevet 27. august 2012 #2 Skrevet 27. august 2012 Kommer selvfølgelig an på hvilken pris du hadde tenkt deg, men om jeg var millionær hadde dette vært drømmejakken: http://www.miinto.no/p-74185-dunjakke
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #3 Skrevet 27. august 2012 Ingen bestemt prisklasse, jeg kjøper det jeg liker. Den var ikke helt meg, men takk uansett. HI
Gjest -ia- Skrevet 27. august 2012 #4 Skrevet 27. august 2012 Hvordan er de Svea jakkene på størrelsen egentlig? Jeg har tenkt på en sånn til vinteren, men har termin i oktober og vet jo ikke helt hvilken størrelse jeg er da... Og de blir så fort utsolgt, så man må jo være tidlig ute. Er de varme, slik som Canada Goose, vet du?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #6 Skrevet 27. august 2012 Jeg synes jakkene er litt små i størrelsen. I de fleste vinterjakker er jeg en xs, men i Svea-jakken har jeg s, men jeg liker at vinterjakkene er litt store da, slik at jeg får plass til mye under. Man kan nok fint bruke sin vanlige størrelse selv om de er litt små. Jeg synes den varmer like mye som Canada Goose, og så er den mye lettere å ha på (har hatt begge jakker). Er fornøyd, men ønsker meg noe nytt i år. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå