Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #1 Skrevet 27. august 2012 Vi skal innrede lekerom til 2-åringen. Er det noen her som har kjennskap til blogger eller nettsider jeg kan få tips til alt fra oppbevaringsmøbler til veggdekorasjon til gardiner?
3 er nok! Skrevet 27. august 2012 #2 Skrevet 27. august 2012 Dytter litt da jeg også kunne trenge inspirasjon...
*Miss Flua* Skrevet 29. august 2012 #5 Skrevet 29. august 2012 Har ikke bloggtips.. Men hva med en slik som denne? : http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40047675/ Har tenkt å ha en sånn selv til lekerommet. La noen rom stå åpne, og noen med kurver i
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #6 Skrevet 29. august 2012 ikke dum den der:) sikkert lurt å skru den fast i veggen i tilfelle noen finner på å klatre i den... ikea har mye fint og praktisk. noen som vet hvor de selger fly til å henge i taket? leste en tråd om d her for lenge siden... og hva med fin klokke som passer på et barnerom? ikke HI
It's all about me Skrevet 29. august 2012 #7 Skrevet 29. august 2012 Regnet med at noen ville anbefale Expedit, og da må jeg bare fraråde. Den er kul, billig og ser romslig ut, men er alt annet enn plassbesparende. Hylla i seg selv er ganske ruvende og pga at det ikke er mulig å regulere på hyllene er den veldig lite praktisk. Har aldri før fått så lite på så mye plass. Hvert rom er jo bare 33x33. Har nå byttet den ut med de dypeste Billy-hyllene, og det er 100 ganger bedre.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #9 Skrevet 8. september 2012 Tykk, stor treningsmatte på gulvet, turnringer i taket, lekekjøkken og male/tegneduk til å legge ut på gulvet, mye gulvplass og store kasser og lukkbare skap til leker er ting vi har satt pris på. I tillegg anbefaler jeg en sofa/sovesofa der viksne kan sitte og se på og som også kan brukes når dere får overnattingsgjester.
Alle gode ting er tre:) Skrevet 8. september 2012 #10 Skrevet 8. september 2012 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S49850438/ Vi har masse fra Trofastserien til IKEA. Genial på barnerom:) Vi har borret hull i front på kassene og festet en legokloss på kassa til lego, et lekedyr på kassa til dyr, ei togskinne på kassa til togbanen, ei lita dukke til dukkeutstyr osv. Da er det enkelt og greit for ungene å finne fram, samt å rydde tilbake.
mamman til to gutter Skrevet 8. september 2012 #11 Skrevet 8. september 2012 Vi har disse fra ikea og er fornøyd med dem http://www.ikea.com/no/no/catalog/categories/series/19027/ Vi har også en expedithylle og er fornøyd med den også, men ikke som eneste møbel å oppbevare leker i.
Kathrine. Skrevet 8. september 2012 #12 Skrevet 8. september 2012 Visst eg får mailadressa di skal eg sende deg noken fine bilder fra vårt eget lekerom.
Kathrine. Skrevet 8. september 2012 #13 Skrevet 8. september 2012 (endret) walltastic har flotte tapeter. lekmer.no og walltastic tapeter. Endret 8. september 2012 av Katrin77
Kathrine. Skrevet 8. september 2012 #15 Skrevet 8. september 2012 Barne-oppbevaringshyllene fra ikea, f.eks. 2 stk. med benkeplate over. Klatrevegg, ringer/stige/boksesekk fra taket. Fargerikt. Bilder av det som er opp i kvar boks utanpå boksen. Tavlemaling på en vegg/skapdør. Stor golvplass til frilek.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #16 Skrevet 9. september 2012 Tusen takk! Sprell hadde mye fint:) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå