Gå til innhold

Er det unormalt? Må vi øve??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en jente på 3 år. Hun kan ikke leke alene, dilter etter meg. Kan ikke pusle skikkelig, men vi øver nå på det, men hun har ikke alltid konsentrasjonen til det. Leker fint med andre unger og voksne. Tegner fortsatt stort seg krusseduller på arket, og kan ikke alle bokstavene eller lese.. Ser at folk har unger som pusler svære puslespill, kan regne og lese og skrive. Er jenten min unormal? Hun er opptatt av bokstaven sin, men vi har ikke gjort noe mer med det. Bør jeg begynne å øve med hun? Og telle kan hun, nesten til 20!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. enten var dette ett tulleinnlegg eller så må jeg be deg om å lese litt mindre her inne..

NEI, hun er ikke unormal ;)

Skrevet

Hihi, hun er tre?

Høres absolutt normal ut, spør du meg!

Problemet med nettet er vel at folk bare legger ut om de feltene der barna er langt foran.

Jeg har en som kunne masse bokstaver og snakket som en seksåring da hun var tre. Hun er egentlig helt normal.

Og så har jeg en treåring som nettopp holder på å knekke språkkoden, tegner en sjelden krusedull og ikke finnes interessert i hverken bokstaver eller tall, men han er opptatt av lydene til dyra og av at biler må ha hjul.

Helt normal han og,

Husk å nyte ungen din der ungen din er nå, for den ungen din er. Hvis ikke går du glipp av mye moro.

Skrevet

Takk for svar, trengte å høre det. Litt tøff periode med trass, så trengte bare å høre at ungen min er normal:) Nyter dagene, veldig glad i ungene mine:) Og leser nok litt for mye av skrytehistoriene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...