Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #1 Skrevet 27. august 2012 Våte klær, lag på lag, bekymre seg over at de fryser, dyre klær som forsvinner som du unnet de, votter og luer over alt, ull fra topp til tå og ikke minst de uhamstelige ullsokkene som må vaskes ofte og skånsomt som blir ekle og nuppete. Sånn! Måtte få det ut!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #2 Skrevet 27. august 2012 Jeg gleder meg til vinteren jeg. Er blitt så glad i den årstiden etter jeg fikk barn:) Sommeren har vært bånn(bor i nord, men alle har kanskje hatt drittsommer;)), så kan like greit komme sne nå Forøvrig er jeg ikke plaget med at ting forsvinner. Aldri opplevd på verken skole eller bhg.
Heada Skrevet 27. august 2012 #3 Skrevet 27. august 2012 Jeg gruer meg til å måtte vaske alle ullklærne. Fordi den teite vaskemaskinen min ikke har ullprogram. Latterlig.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #4 Skrevet 27. august 2012 Jeg gleder meg tiil vinteren jeg! Ull vasker vi da hele året! Ja - selv om det selvsagt er mye mer om vinteren. Ullprogram på maskinen er et must! Merk klærne skikkelig og det er lite som forsvinner!
Gjest Mamma til 1+spire2012<3 Skrevet 27. august 2012 #5 Skrevet 27. august 2012 Jeg gruer meg til å måtte vaske alle ullklærne. Fordi den teite vaskemaskinen min ikke har ullprogram. Latterlig. Her og.. Vasket litt ull her om dagen sånn at det er klart til nr.2 kommer og jeg slipper å tenke på det da.. Tror du ikke ene lua ble tova? Ble så irritert, for eldste rakk ikke bruke denne lua og den var helt nydelig. Nå er den for liten til å kunne dekke noe som helst av ører og ser ikke pen ut Her skal vi nok gå til innkjøp av en ordentlig vaskemaskin med ullprogram!
lUmlUm med tulla si Skrevet 27. august 2012 #6 Skrevet 27. august 2012 Jeg gruer meg til å måtte vaske alle ullklærne. Fordi den teite vaskemaskinen min ikke har ullprogram. Latterlig. Min forrige maskin hadde heller ikke ullprogram, og sambo (har ikke fått barn enda, men venter et nå) brukte mye ulltøy på jobben sin et år, da han jobba mye utendørs en vinter. Dette var dyrt ullundertøy som han fikk fra jobben, og det måtte selvfølgelig vaskes skånsomt som alt annet. Men siden jeg ikke hadde ullprogram måtte jeg jo prøve noe annet da jeg ikke takler å håndvaske noe som helst (klarer ikke såpa på hendene, og ei gang jeg brukte sånne gule vaskehansker, klarte jeg å dyppe den ene nedi, så jeg fikk masse vann oppi hansken, og etter da kan jeg ikke fordra sånne type hansker heller). Uansett, jeg satt tempen på 30 grader (de første gangene på nye klær bare 20 grader for å være helt sikker), og på det mildeste programmet jeg hadde på maskinen. Det var et program for "lite skitne, syntetiske klær"... Klærne verken krympa, ble tynne i stoffet, eller mista den gode ulleffekten Jeg satt det på feil program ei gang, da ble det "lite skitne, bomullsklær", og det gikk også fint.
Mø schæl! Skrevet 27. august 2012 #7 Skrevet 27. august 2012 Våte klær, lag på lag, bekymre seg over at de fryser, dyre klær som forsvinner som du unnet de, votter og luer over alt, ull fra topp til tå og ikke minst de uhamstelige ullsokkene som må vaskes ofte og skånsomt som blir ekle og nuppete. Sånn! Måtte få det ut! Der sa du det!! Enig i alt! MØKKAVINTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ja, gruer meg litt og HATER vinteren)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå