Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #1 Skrevet 27. august 2012 han sliter veldig om dagen. han er mye deprimert. men mest av alt er han så sliten. om ungene trasser litt og er umulige så er det vanskelig for mannne min. i går tok han litt hardt i ene ungen. ungen ble lei seg, fikk vondt, og er nå sinna på pappa`n sin enda. mener det mannen gjør er feil. og han må jobbe med seg nå. men nå kjenner jeg at det er vanskelig også. vet ikke hvor jeg skal gå for at mannen får hjelp.
Mø schæl! Skrevet 27. august 2012 #2 Skrevet 27. august 2012 Enten få ham til å bestille time til fastlegen, eller bestill en time for ham. Hvis mannen har en ok fastlege som det går an å prate skikkelig med, kan dette til og med kanskje være nok for ham. Kanskje sliter mannen din med noe spesielt? Du skriver han er sliten. Er det noe på jobb som tynger ham? Noe i familien? Det kan jo også være at mannen din faktisk er syk og trenger behandling for noe, og da vil også et besøk til fastlegen være smart. Uansett tror jeg at fastlege vil være en lur førsteinstans å henvende seg, så vil h*n mest sannsynlig råde/henvise videre dersom det trengs. Når du/han ringer, be om dobbelttime, slik at han får god tid til å fortelle om det som tynger ham. Nå kjenner jeg jo ikke mannen din, men kanskje han vil ha deg med til legen? At han trenger noen til å sette ord på problemet slik du ser det, og da gir ham mulighet til å kommentere, slik at legen forhåpentligvis kan danne seg et bilde av hva som er problemet. Uansett, lykke til - det er tungt for deg også, dette her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå