Gå til innhold

Jeg må gå ned noen kilo FORT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør jeg det?

Veier nå 86 kilo og er 165 cm høy. ønsker å få bort mye overflødig fett.

Jobber 100%, er alenemor og har ikke mulighet til noen veldig kompliserte dietter (for 2-åringens skyld, så hun ikke begynner å nekte å spise fordi mamm spiser annerledes).

Please, hjelp meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lavkarbo! Alle typer kjøtt, fugl, fisk, meieriprodukter, grønnsaker osv kan du spise! Kutt ut lyst brød, pasta, ris, poteter, minimere inntaket av frukt, og ikke snop selvsagt... :)

Skrevet

Haha, fant en link når jeg søkte på google: http://www.nedivekt-...d-i-vekt-raskt/

Lukter google translate, og ikke alle tipsene er helt forståelige;-)

Ellers har jeg ingen tips til deg dessverre, men lykke til! Vurderer selv også prøve å gå ned i vekt, men ikke nødvendigvis fort.

Skrevet

hva med å trene litt etter ungen er i seng,

spis sunnere, og beveg deg mer.

Skrevet

Registrer deg på vektklubb eller greteroede. Da spiser du "normalt", du har bare kontroll over inntak og mengde.

Du kan jo begynner med:

- Vann som tørstedrikk.

- Hvis du drikker kaffe: Kun drikk svart kaffe. Masse kalorier i latte og cappucino.

- Ikke spis godteri.

- Spis gulrøtter/andre grønnsaker som mellommåltid hvis du plutselig blir sulten.

- Ost har masse kalorier, så hvis du spiser mye av det kan bare å erstatte det med noe annet ha masse å si!

Men anbefaler deg en eller annen form for registrering, med inntak, trening og kroppsmål, jeg er på min 4.uke og har fått meg noen overraskelser!

Skrevet

Jeg ville kjøpt wii fit. Det har funka sinnsykt for meg! Da kan man trene etter barna er i seng, det er morsomme treninger og man kan samtidig veie seg på den og få opp grafer osv. som viser vektnedgang. Kjempemotiverende! :)

Ellers signerer jeg enten vektklubb der du har full kontroll på kaloriinntak eller karboredusert kost. Da kan du spise det samme som barnet, men eventuellt bare kutte ut potetene/pastaen/risen/brødet. Jeg har gjort det, og ingen av barna har noensinne sagt noe på det. Jeg kombinerer de to siden jeg ikke tåler brød så godt, og er heller ikke særlig glad i ris og pasta. :)

Skrevet

Hei :)

Jeg spiser karbo-redusert mat pga fare for sv.skapsdiabetes, det har hatt kjempe positiv effekt på både meg og mannen min. Jeg legger på meg sakte men sikkert,har fått mye bedre helse og fosteret har det bra. Har vært på 3 ultralyder. Men mannen min raser ned i vekt. Han begynte med noe som heter chilli burner`s rett før vi la om kostholdet, og på 3 uker nå har han gått ned 7 kg :-o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...