Moosh Skrevet 26. august 2012 #1 Skrevet 26. august 2012 Kom kvalmen gradvis eller plutselig en morgen? Var det forskjell i varighet, når på dagen og hvor intenst kvalmen var fra det ene svangerskapet til det andre?
2 hjertegull :) Skrevet 26. august 2012 #2 Skrevet 26. august 2012 (endret) Den kom plutselig, og var like intens i begge svangerskapene. Forskjellen va at i første svangerskap spydde jeg mye mer enn i andre.. Varte forresten hele dagen.. Endret 26. august 2012 av 2 hjertegull :)
Moosh Skrevet 27. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2012 Å takk. det kom ganske plutselig hos meg også i tidligere svangerskap. Nemne gangen har jeg vært svakere kvalm i noen dager og håper det forblir sånn. ...men det er ennå tidlig. Kun 6+4 Flere med erfaringer?
Gjest Ziva Skrevet 27. august 2012 #4 Skrevet 27. august 2012 Kvalmen kom før streken ble blå, og varte hele døgnet svangerskapet ut.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #5 Skrevet 27. august 2012 Første graviditet kom det gradvis rundt uke 8, varte til uke 20. Kvalm hele dagen. Andre graviditet kom det mer plutselig i uke 6. Var enda verre enn første gang. Varte til uke 19. Kvalm hele dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå