Saftsuse 84 Skrevet 26. august 2012 #1 Skrevet 26. august 2012 Jeg tenker på å kjøpe helt vite enkle asjetter fra Ikea, men vet ikke om dette er bortkastede penger!? Fra før har vi partitur fra porsgrunn. De har holdt ganske bra, men noan har fått hakk og skader.
lille sprelle Skrevet 27. august 2012 #2 Skrevet 27. august 2012 Min erfaring er at de aller billigste ikea-tallerknene holder lenge. Kjøpte noen for 5 kr stykk for 7 år siden. De har vært i daglig bruk. Først nå har noen av dem blitt stygge. Man kan da også kjøpe en "partystabel" og har til fest hvor det er mange og ikke trenger man å være redd for om de knuser.
Vogndilla Skrevet 27. august 2012 #4 Skrevet 27. august 2012 Litt uenig, jeg har hatt ikea365 servise og det ble fort stygt. Ripete etter kniv og gaffel. Kjøpte så det hvite arv servise for et par mnd siden, og det begynner faktisk å bli stygt allerede det også, så det skal jeg reklamere på.
mamman til to gutter Skrevet 27. august 2012 #5 Skrevet 27. august 2012 Vi har hatt noen billige, hvite tallerkner fra ikea og de ble veldig fort stygge. Det er grå merker der kniven og gaffelen har vært. I tillegg er det hakk i noen av dem, men det kan være pga oppvaskmaskinen vi hadde før, for den var håpløs...
Lykketroll med 2 småtroll Skrevet 27. august 2012 #6 Skrevet 27. august 2012 Vi har 365 serviset ifra ikea, har holdt i mange år, er veldig solid. Ser andre sier det motsatte, mulig det har blitt dårligere kvalitet på nyproduksjon?!
Saftsuse 84 Skrevet 27. august 2012 Forfatter #7 Skrevet 27. august 2012 Ja man må vel bare prøve selv da :-)
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 28. august 2012 #8 Skrevet 28. august 2012 Vi har hatt vårt hvite i evigheter føles det som, og det ser forsatt veldig fint ut. Er mye brukt! Ingen riper eller noe. Joda, mister man det i gulvet, så knuser det, mend et gjør vel alle fat som ikke er laget av plastikk?
Saftsuse 84 Skrevet 29. august 2012 Forfatter #9 Skrevet 29. august 2012 Vet du hvilken type du har? Hva serviset heter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå