Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #1 Skrevet 26. august 2012 lurer på hvor mye dere på 30+ pleier å ta bort, og hvordan. Jeg ønsker å se velstelt og fresh ut men vil jo ikke se ut som en ungpike heller..
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #2 Skrevet 26. august 2012 Jeg er 29. Jeg barberer bikinilinjen og stusser resten av håret med saks med jevne mellomrom.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #3 Skrevet 26. august 2012 Jeg er 36 år. Da jeg var yngre tok jeg vekk alt. Jeg er litt ferdig med den fasen føler jeg. Barberer nå bikinilinjen og klipper resten kort
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #4 Skrevet 26. august 2012 29, barberer vekk alt. Det som er penest og mest behagelig.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #5 Skrevet 26. august 2012 Fjerner alt, føler meg ustelt med hår nedentil. Har rundet 31år.
Gjest Miryks Skrevet 26. august 2012 #6 Skrevet 26. august 2012 Penest? Hvordan i all verden kan det overhodet se pent ut?! Dåsa ser jo ut som ansikter på satan selv, med eller uten hår...
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #8 Skrevet 26. august 2012 Penest? Hvordan i all verden kan det overhodet se pent ut?! Dåsa ser jo ut som ansikter på satan selv, med eller uten hår... Nå er det vel ikke du eller andre damer som skal vurdere andres "dåser" (herregud for et vulgært uttrykk, hva skjedde med "underliv"?). Men en mann. Og MIN mann liker at alt er barbert vekk, samme gjør jeg. Ikke alle menn trives med masse hår i suppa
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #9 Skrevet 26. august 2012 Penest? Hvordan i all verden kan det overhodet se pent ut?! Dåsa ser jo ut som ansikter på satan selv, med eller uten hår... Oioioi, skikkelig uheldig du da! Her ser det ganske greit ut med bare litt hår:)
Gjest Miryks Skrevet 26. august 2012 #10 Skrevet 26. august 2012 Penest? Hvordan i all verden kan det overhodet se pent ut?! Dåsa ser jo ut som ansikter på satan selv, med eller uten hår... Oioioi, skikkelig uheldig du da! Her ser det ganske greit ut med bare litt hår:) "Ansiktet" mitt ser ikke så mye mer annerledes ut enn flertallets. Jeg synes ikke kvinner er pene nede til, uansett
Gjest Miryks Skrevet 26. august 2012 #11 Skrevet 26. august 2012 Nå er det vel ikke du eller andre damer som skal vurdere andres "dåser" (herregud for et vulgært uttrykk, hva skjedde med "underliv"?). Men en mann. Og MIN mann liker at alt er barbert vekk, samme gjør jeg. Ikke alle menn trives med masse hår i suppa Vel, JEG barberer ikke dåsa (oh yes, i said it) mi for mannens del. Jeg gjør det for min egen
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #12 Skrevet 26. august 2012 Til deg som har mann som liker at "dåsa" er snaubarbert, kanskje han egentlig ønsker en ung jente fremfor en på hans egen alder? Skrekkelig mange menn ønsker dette, er vel derfor det skjer så mange voldtekter og incest.
Magia Skrevet 26. august 2012 #13 Skrevet 26. august 2012 Til deg som har mann som liker at "dåsa" er snaubarbert, kanskje han egentlig ønsker en ung jente fremfor en på hans egen alder? Skrekkelig mange menn ønsker dette, er vel derfor det skjer så mange voldtekter og incest. For et vanvittig vulgært og idiotisk svar...
Isola&Lille+julegave Skrevet 27. august 2012 #15 Skrevet 27. august 2012 Tar alt, bortsett fra en liten stripe. Må ha litt hår så jeg ikke ser ut som et barn nedentil. For det syns jeg er kvalmt!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #16 Skrevet 27. august 2012 Jeg beholder en stripe hår for mannens skyld. Han liker ikke helt glattbarbert. Resten barberes jevnlig:-) 29 år...
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #17 Skrevet 27. august 2012 Jeg barberer meg helt kort over det hele med ladyshaveren, er altså ikke glattbarbert, men helt helt kort. Jeg er 38 år.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #18 Skrevet 27. august 2012 Til deg som har mann som liker at "dåsa" er snaubarbert, kanskje han egentlig ønsker en ung jente fremfor en på hans egen alder? Skrekkelig mange menn ønsker dette, er vel derfor det skjer så mange voldtekter og incest. Ser du ikke forskjell på en voksen dame som en glattbarbert og en ung jente uten hår? Herregud, dette var svar med innsikt... Ufint, og en veldig usmakelig antakelse av mannen til en annen bruker.
magica fra tryll Skrevet 27. august 2012 #19 Skrevet 27. august 2012 Bikinilinja og stusser litt på lengden. Ville følt meg som en wannabe 10 år uten hår;) Hehe,-det rimte på morrakvisten;)
ellen-propellen Skrevet 27. august 2012 #20 Skrevet 27. august 2012 Jeg bytter på etter humør og årstider :-P Full busk på den kaldeste vinteren og helt ren på den varmeste sommeren
gale damen Skrevet 27. august 2012 #21 Skrevet 27. august 2012 Til deg som har mann som liker at "dåsa" er snaubarbert, kanskje han egentlig ønsker en ung jente fremfor en på hans egen alder? Skrekkelig mange menn ønsker dette, er vel derfor det skjer så mange voldtekter og incest. Det der tror jeg er det mest idiotiske jeg har lest på dette forumet. Og DET er en bragd av dimensjoner!! Gratulerer - du er en premiedust!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå