Gå til innhold

Rart det med hetsing av mødre her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mødre som har barna sine fremovervendt, noe som KAN gi dårligere utslag ved FRONTkollisjon (ved påkjørsel bakfra i fart er det de med bakovervendte som sliter), får kritikk, de er dårlige mødre, burde ta seg råd til ny bil til 500 000 kr og så videre. Mens de som røyker under svangerskapet, neida, de staaakkars, må ikke hetses, siden det er sååå vanskelig å slutte og hensyn til mor noen ganger må gå foran hensyn til barn. Selv om det er bevisst at nikotin GIR skader på fosteret (ikke bare KAN gi det), på samme måte som på voksne røykere, bare i mye større grad. Hvor er logikken? Slutte er forresten gratis, litt penger til nikotinplaster eller lignende men kan ikke sammenlignes med det å kjøpe ny bil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem har sagt at gravide ikke trenger å slutte og røyke da?

Skrevet

Hvem har sagt at gravide ikke trenger å slutte og røyke da?

Veldig mange på forumet som syter over at de ikke klarer å slutte å røyke får støtte.

Skrevet

Gravide som røyker blir da i høyeste grad hetset! Hvilken planet bor du på??

Gjest overlord
Skrevet

Det er ikke akkurat slik at de som mener barna skal sitte bakovervendt mener at røyking i svangerskap er god knall. De aller fleste med det ene synspunktet innehar også det andre, da begge deler handler om å gjøre det som er best for barna sine.

Skrevet

Du leser tydeligvis bare det du vil lese da..

I tråden som er her nå, om unskyldninger ifht framovervendt montering, så er det faktisk en relativt saklig debatt..

Hetsing er det hvertfall ikke!

Folk er uenig og diskuterer. Ingen er dårligere mødre enn andre.

Skrevet

Når vi snakker om hetsing: det desidert værste jeg ser her inne er når noen skriver '...skulle ikke hatt barn!' Og '...synes synd i dine barn som har en mor som gjør/sier/mener...'

Den er så drøy, og virker som den er fryktelig lett å lire av seg..

Skrevet

Alle hetses her. De som ikke har bakovervendte bilseter til barn og de som røyker og mange mange fler.

Du skal være ganske supper fantastisk enestående om man får OK stempelet av DIB hønene

Skrevet
Du leser tydeligvis bare det du vil lese da.. I tråden som er her nå, om unskyldninger ifht framovervendt montering, så er det faktisk en relativt saklig debatt.. Hetsing er det hvertfall ikke! Folk er uenig og diskuterer. Ingen er dårligere mødre enn andre.

Saklig? Når man kaller andre sine argumenter og meninger for dustete og dumme, og man sier at man har feilet som foreldre så er det ikke en saklig diskusjon!

Skrevet

Det er selvfølgelig noen innimellom som ikke klarer å holde en saklig profil, det vil det alltid være i slike diskusjoner. Man har jo ingen kontroll på hvem som hiver seg på i diskusjonen.

Men dersom man heller diskurerer de saklige innleggene i den tråden, og rett og slett overser de som føler behov for å kaste rundt seg med bemerkninger, så kan man faktisk holde den relativt saklig ja.

De som slenger rundt seg med bemerkninger av den typen som du nevner her, de driter seg jo ut helt på egenhånd. Jeg orker hvertfall ikke å ta folk som må kalle andre for dumme for å få fram poenget sitt særlig seriøst.

Jeg er HI i den tråden om bilstolene, og selv om de som slenger dritt er enig med mine synspunkter, så er ikke jeg nødvendigvis enig med deres. Du ser forskjellen?

Jeg hadde helst sett at folk holdt seg for god til å kaste dritt i den andre tråden og holdt den saklig. Det er da man faktisk kan få noe ut av en slik diskusjon.

Skrevet

Det værste av alt er lesbiske mødre.Burde jo ikke vært lov!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...