Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #1 Skrevet 26. august 2012 Når kan man begynne å ha sex igjen, etter keisersnitt. Det er to og en halv uke siden, mitt keisersnitt nå. Jeg blør fortsatt litt...noe som irriterer meg Lurer også på hvor lenge man kan forvente seg at man blør også. Noen erfaringer?
It's all about me Skrevet 26. august 2012 #2 Skrevet 26. august 2012 Jeg blødde lengre etter mine ks enn etter vaginal fødsel. Etter det ene blødde jeg i 14 uker, etter den vaginale 9 uker og etter siste ks ga jeg opp å telle da jeg nådde 14 uker og fremdeles blødde. Men jeg blødde uvanlig lenge, det vanligste er rundt 6 uker.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #3 Skrevet 26. august 2012 Så snart renselsen er over og stinga er grodd. Bare ikke ha de mest krevende stillingene i begynnelsen. Bruk kondom eller prevensjon da det er STOR mulighet for å bli gravid igjen etter en graviditet. Jeg blødde i 4 uker etter mitt ks og hadde sex da. Sexen var deiligere enn før, og det er det fortsatt Null problem Om du velger å ha sex mens renselsen pågår (som man virkelig ikke burde), så bruk kondom da det hindrer for my bakterier å bli dytta opp til livmoren som kan føre til livmorbetennelse.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #4 Skrevet 26. august 2012 Ok, takk for svar. Men 14 uker??? å kjære vene...får da ikke håpe jeg blør så lenge. Synes 6 uker er lenge også jeg da. Har lyst til å ha sex. Men vil jo ikke få livmorbetennelse heller da.. æsj, dette var kjedelig greier....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå