Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #1 Skrevet 26. august 2012 Når jeg fortalte om graviditeten på fredag flyttet han ut og ville aldri se meg igjen:( Har jeg rett på barnebidrag fra han da ?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #2 Skrevet 26. august 2012 Når jeg fortalte om graviditeten på fredag flyttet han ut og ville aldri se meg igjen:( Har jeg rett på barnebidrag fra han da ? ja, om det er han som er faren til barnet og ja, etter at barnet er født
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #3 Skrevet 26. august 2012 Seriøst??? I så fall like greit å bli kvitt en så ansvarsløs mann.. Han må uansett stå ansvarlig med bidrag hvis du oppgir ham som far.
Major HotLips Houlihan Skrevet 26. august 2012 #4 Skrevet 26. august 2012 Jepp, det skal godt gjøres å snike seg unna et farskap i Norge
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #5 Skrevet 26. august 2012 Godt å bli kvitt den uansvarlige drittsekken først som sist. JA! Du kan kreve barnebidrag av han, men siden han stokk kan det være han krever farsskapstest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå