Gå til innhold

Siste mens første dag var

Anbefalte innlegg

Skrevet

9 aug. Vi hadde nettopp heftig :) sex :)

Hva er sjansen for at en spire begynner å gro?

Håååper :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har peil på dette???

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Nei, hvordan skal vi vite det. Det er jo tusen ting som må klaffe på én gang. Du får bare håpe :) Lykke til.

Skrevet

Hm, trodde det var enkel matte som de fleste prøvere har full kontroll over. Nå har ikke jeg vært prøver før i dag, så har ikke satt meg veldig inn i saken.... :)

Skrevet

Det kommer an på tid du har EL, hvor lang er syklusen din? Venter du mensen/ikm om 14 dager?

Skrevet

Pleier å få mensen på omtrent samme dato hver mnd. Men når/hvor lenge jeg har EL aner jeg ikke......

HI

Skrevet

hvis du har ca 30 dagers syklus, tror jeg dere bomma nå.. 18 dager siden første dag i siste mens.. det betyr at dere burde hatt den heftige sex'en den 15 ca. men de små svømmerne kan leve en stund, så kan ha flaks og. ;) lykke til med prøvingen :)

Skrevet

hvis du har ca 30 dagers syklus, tror jeg dere bomma nå.. 18 dager siden første dag i siste mens.. det betyr at dere burde hatt den heftige sex'en den 15 ca. men de små svømmerne kan leve en stund, så kan ha flaks og. ;) lykke til med prøvingen :)

Men den 15 var jeg jo nettopp ferdig med mens (blør gjerne 5-6 dager). Har man EL rett etter mens?

HI

Skrevet

nei, hvis du f.eks har 28 dagers syklus ved å telle dag 1 som 1 mensdag, så har man stort sett el på dag 14.. altså halvveis i syklusen. mente DAG NR 15, ikke den 15.aug ;) altså 15 dager fra første dag i siste mens :)

Skrevet

De alle fleste av oss har eggløsning 14 dager før første dag i neste mens, så du må se på kalenderen når neste mens skal komme og telle 14 dager bakover, da finner du dagen for el.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...