Tyra79 Skrevet 26. august 2012 #1 Skrevet 26. august 2012 Har nylig begynt å bevege meg litt. Har en runde jeg har jogget (gått...), denne er på ca 2km. Er en sykkelrunde som er på ca8km. Gir det ok trim å ta sykkelen i kveld, eller blir det helt feil? Har jogget annenhver dag den siste uka, og vil nødig risikere å 'ødelegge' med en sykkeltur;)
Gjest overlord Skrevet 26. august 2012 #2 Skrevet 26. august 2012 Jogging er vel bedre, men om du trenger variasjon er jo uansett det viktigste at du kommer deg ut.
mrsrogaland. Skrevet 26. august 2012 #3 Skrevet 26. august 2012 Det aller viktigste er å ha det gøy, så for all del, SYKLE i vei! Sykling er god trim, men jeg vil tro du bruker kroppen mere med jogging.
LuksusLiv Skrevet 26. august 2012 #4 Skrevet 26. august 2012 http://www.klikk.no/helse/dinkropp/trim/article676590.ece Jogging, tungt som fy, men det funker.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #5 Skrevet 26. august 2012 Jogging er den treningsformen som gir mest for kondisen på kortest tid. Sykling er god trening det også, men du må sykle mye lenger (i både tid og avstand) for å få samme effekten. Jeg ville likevel tatt sykkelen i dag om du føler for det, kroppen trenger avveksling og allsidig trening er det beste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå