MammaTilToTette + spire Skrevet 26. august 2012 #1 Skrevet 26. august 2012 Nå er det bare 5 uker til termin, og jeg er sååå nysgjerrig på hvilket kjønn vi får denne gangen!! Noen som kjenner seg igjen i det jeg skriver,eller som har noen formening om hva som gjemmer seg i min mage? Dette svangerskapet har jeg hatt kvalme de første 14 ukene,men ingen oppkast. Svært lite energi og trøtt hele tiden(mulig det er fordi jeg har små barn fra før som krever sitt), fikk mage tidlig,den er i dag ganske høy og ligner vel hverken på en basketball eller melon:P Hjertelyden har vært mellom 146-150 på kontrollene, begynner å få en del vann i kroppen nå, sliter med svært mye kviser i ansiktet som bare blir verre og verre, tidlig og kraftig bekkenløsning-smertene sitter i symfysen og halebeinet. Mine lyster har vært fisk, grønnsaker, sjokolade,mistet lysten på brus... Har en jente og en gutt fra før.
Lisse_01 Skrevet 26. august 2012 #3 Skrevet 26. august 2012 Jeg får gutt, og du har alt jeg ikke har nesten. Så jeg tipper jente
MammaTilToTette + spire Skrevet 26. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2012 Spennende! Blir like glad uansett, men denne nysgjerrigheten er nesten ikke til å holde ut..Visste kjønn med begge de andre:) Men vi er vel så forskjellige, og hvert svangerskap er ulikt så ikke lett å tolke ut fra "tegnene" heller.
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 26. august 2012 #6 Skrevet 26. august 2012 Tipper jente grunna hjertelyd og kviser.:-)
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 27. august 2012 #8 Skrevet 27. august 2012 Høres veldig ut som mitt svangerskap Jeg vet heller ikke kjønn, men er bombesikker på at det er en gutt inni min magen. Men jeg tror det gjenger seg en jente hoss deg
November-spire-79 Skrevet 28. august 2012 #9 Skrevet 28. august 2012 Mye ulikt det jeg har så da tipper jeg gutt Jeg hater fisk nå, men elsker det til vanlig. finnes ikke trøtt, derfor er jeg opp klokka 4 i dag, og jeg elsker brus ikke kviser, klarte ikke sjokolade den første tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå