Gå til innhold

Når sluttet deres barn å sutre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sutring er en styggedom altså!! Jeg har en treåring som er helt ram på sutring. Det eter seg inn i ryggmargen min! Og... selv om jeg forsøker etter beste evne å ignoerere det, og rose bruk av vanlig stemme, så sutrer han jevnt..

Når ga dette seg litt hos dere andre som har hatt sutrebarn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sutring er en styggedom altså!! Jeg har en treåring som er helt ram på sutring. Det eter seg inn i ryggmargen min! Og... selv om jeg forsøker etter beste evne å ignoerere det, og rose bruk av vanlig stemme, så sutrer han jevnt.. Når ga dette seg litt hos dere andre som har hatt sutrebarn?

Sutring har jeg gitt klar beskjed til dem tidlig om at jeg faktisk ikke hører på. De har en stemme - bruk den til å snakke ordentlig. Hender de prøver seg fremdeles, men de skjønner godt at jeg ikke hører etter før de snakker skikkelig. Mine er 3,5 år.

Skrevet

Jaha.. ok.. det skjønner ikke min!!!

HI

Skrevet

Vet ikke jeg. Eldste er ni og kan enda finne på å sutre :P Ikke likedan som når hun var tre og ikke klarte å snakke med vanlig stemme, men like fullt sutring...

Skrevet

Tja. Etter noen års opphold slutta jeg vel ikke før jeg var ca. 15 når mamma ikke var super teit lenger :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...