Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #1 Skrevet 26. august 2012 Sutring er en styggedom altså!! Jeg har en treåring som er helt ram på sutring. Det eter seg inn i ryggmargen min! Og... selv om jeg forsøker etter beste evne å ignoerere det, og rose bruk av vanlig stemme, så sutrer han jevnt.. Når ga dette seg litt hos dere andre som har hatt sutrebarn?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #2 Skrevet 26. august 2012 Sutring er en styggedom altså!! Jeg har en treåring som er helt ram på sutring. Det eter seg inn i ryggmargen min! Og... selv om jeg forsøker etter beste evne å ignoerere det, og rose bruk av vanlig stemme, så sutrer han jevnt.. Når ga dette seg litt hos dere andre som har hatt sutrebarn? Sutring har jeg gitt klar beskjed til dem tidlig om at jeg faktisk ikke hører på. De har en stemme - bruk den til å snakke ordentlig. Hender de prøver seg fremdeles, men de skjønner godt at jeg ikke hører etter før de snakker skikkelig. Mine er 3,5 år.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #3 Skrevet 26. august 2012 Jaha.. ok.. det skjønner ikke min!!! HI
Major HotLips Houlihan Skrevet 26. august 2012 #4 Skrevet 26. august 2012 Vet ikke jeg. Eldste er ni og kan enda finne på å sutre Ikke likedan som når hun var tre og ikke klarte å snakke med vanlig stemme, men like fullt sutring...
Gjest Guava Skrevet 26. august 2012 #5 Skrevet 26. august 2012 Tja. Etter noen års opphold slutta jeg vel ikke før jeg var ca. 15 når mamma ikke var super teit lenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå