Gå til innhold

Uke 38.. Gråter og gråter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er såå lei og sliten! Jeg vet ikke mine arme råd lengre.. Jeg bare gråter og gråter.. Er Sååååååå ferdig med dette svangerskapet. Har vært på ca 20 ultralyder, grunnet mistanke om vekstavvik.. Og nå har begeret rent over deluxe! Hva skal jeg gjøre? Har fått en skikkelig avsmak på hele svangerskapet og vil bare bli ferdig.. Hva gjør jeg nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holder ut ca 2 uker til??

Hva annet kan du gjøre?

Skrevet

Biter tennene sammen og gleder deg til det er over! Det er ikke alle som nyter å være gravide, og du har nok hatt mer enn nok iløpet av de siste ni månedene! Bare prøv å huske på at det snart er glemt, og så har du en bylt i armene som gråter og gråter istedet.. he he... vel, da har du atter andre bekymringer ;-)

Lykke til med innspurten:-)

Skrevet

Ta deg sammen så godt det lar seg gjøre og hold ut!

Det blir bedre, ha det i tankene. Fokuser på noe positivt... Selv om det kanskje ikke er lett :/

Mediter! Jeg gjør det sjelden, men hvis jeg virkelig holder på og bli gal.. Ja, da hjelper det..

Klarne tankene, og hør på rolig musikk..

Skrevet

Det er leit at du har det sånn. Hva sier far til barnet? Har du noen du kan prate med? Jeg ville snakket med legen som utfører ultralydene på deg. Jeg var også på UL pga vekstavvik (babyen var liten) og det var en forferdelig tid. Gråt masse og fikk lite trøst av samboeren min. Snakk med legen på sykehuset og diskuter muligheten for å bli satt i gang/keisersnitt? Hold ut, det blir bedre!

Skrevet

Hold ut!! Tenkt på det fantastiske som er i ferd med å skje, og du må bare holde ut litt til! Masse positive tanker og en god klem sendes din vei!!

Skrevet

Han sier ikke så mye.. Han bare er der.. Uten å være tilstede.. Om dere skjønner..

Skal ikke til jordmor før om 1 1/2 uke..

Og jeg har vært til 10 forskjellige leger via ultralyd.. Så aner ikke hvem jeg skal snakke med.. Det er såfall en kjempe tøff tid! :(

HI

Skrevet

Du trenger en doula, garantert :) www.norskdoulaforening.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...