Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #1 Skrevet 26. august 2012 Jeg er såå lei og sliten! Jeg vet ikke mine arme råd lengre.. Jeg bare gråter og gråter.. Er Sååååååå ferdig med dette svangerskapet. Har vært på ca 20 ultralyder, grunnet mistanke om vekstavvik.. Og nå har begeret rent over deluxe! Hva skal jeg gjøre? Har fått en skikkelig avsmak på hele svangerskapet og vil bare bli ferdig.. Hva gjør jeg nå?
magica fra tryll Skrevet 26. august 2012 #2 Skrevet 26. august 2012 Holder ut ca 2 uker til?? Hva annet kan du gjøre?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #3 Skrevet 26. august 2012 Biter tennene sammen og gleder deg til det er over! Det er ikke alle som nyter å være gravide, og du har nok hatt mer enn nok iløpet av de siste ni månedene! Bare prøv å huske på at det snart er glemt, og så har du en bylt i armene som gråter og gråter istedet.. he he... vel, da har du atter andre bekymringer ;-) Lykke til med innspurten:-)
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #4 Skrevet 26. august 2012 Ta deg sammen så godt det lar seg gjøre og hold ut! Det blir bedre, ha det i tankene. Fokuser på noe positivt... Selv om det kanskje ikke er lett :/ Mediter! Jeg gjør det sjelden, men hvis jeg virkelig holder på og bli gal.. Ja, da hjelper det.. Klarne tankene, og hør på rolig musikk..
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #5 Skrevet 26. august 2012 Det er leit at du har det sånn. Hva sier far til barnet? Har du noen du kan prate med? Jeg ville snakket med legen som utfører ultralydene på deg. Jeg var også på UL pga vekstavvik (babyen var liten) og det var en forferdelig tid. Gråt masse og fikk lite trøst av samboeren min. Snakk med legen på sykehuset og diskuter muligheten for å bli satt i gang/keisersnitt? Hold ut, det blir bedre!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #6 Skrevet 26. august 2012 Hold ut!! Tenkt på det fantastiske som er i ferd med å skje, og du må bare holde ut litt til! Masse positive tanker og en god klem sendes din vei!!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #7 Skrevet 26. august 2012 Han sier ikke så mye.. Han bare er der.. Uten å være tilstede.. Om dere skjønner.. Skal ikke til jordmor før om 1 1/2 uke.. Og jeg har vært til 10 forskjellige leger via ultralyd.. Så aner ikke hvem jeg skal snakke med.. Det er såfall en kjempe tøff tid! HI
Gulosten™ Skrevet 26. august 2012 #8 Skrevet 26. august 2012 Du trenger en doula, garantert www.norskdoulaforening.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå