Gå til innhold

Skal vi la henne gråte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har holdt på i to timer. Hun er 10 måneder. Hun er ikke sulten, bleia er tørr, har dmurt på dentinox og trilla tur, men hun nekter fortsatt å sove. Bare står i senga og hyler/sutrer :/ hun vil ikke kose på fanget heller

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En tulle på ti måneder ville jeg ha trøstet så godt det lot seg gjøre. Kanskje hun brygger på noe eller er utilpass av en eller annen grunn.

Skrevet

Jeg hadde lagt meg sammen med henne i min seng til hun roet seg, hun er 10 mnd og har en kveld med uro, smerter eller ubehag og klarer ikke roe seg, da trenger hun mammaen sin!

Skrevet

Nei, de hadde ikke jeg klart. Er hun trøtt,da?

Skrevet

har sikkert ikke vondt av og gråte litt,men kanskje ho begynner og få tenner? er jo ikke vits i og ta ho opp hvis ho ikke vil.

Skrevet

Om hun gråt, så ville jeg trøstet, men er det bare sutring og hyling så ville jeg gått inn med gjevne mellomrom og sagt at det var natta.

Skrevet

Er dette noe som skjer hele tiden eller bare i kveld da? Om det er et engangstilfelle hadde jeg trøstet, om ikke hadde jeg innført "gråtekur" på feks 5 min i slengen før dere går inn igjen.

Skrevet

Jeg hadde lagt meg sammen med henne i dobbeltsengen. Har alltid gjort det med mine barn når de er små, og gjør det fortsatt med sønnen min på ett og et halvt hvis han har vanskelig for å roe seg. Hvis datteren din ikke roer seg av det, så hadde jeg ihvertfall ikke latt henne gråte alene.

Skrevet

Hvis hun har holdt på i to timer, så ville jeg tatt henne opp. Regner med dere har vært sammen med henne denne tiden. Hvis hun ikke vil sitte på fanget, så la henne være litt våken og så prøver dere på nytt..

Kanskje var hun ikke trøtt nok når dere la henne, og så bikka det over til overtrøtt siden hun vaf urolig. Så fremst dette ikke er det daglige, så hadde jeg tatt opp. Er dette derimot hverdagen, så 'taper' man med å gi etter.

Selv om bleia er tørr og hun ikke er sulten, så kan det være ubehag av noe slag. Man blir uansett tørst av å gråte, så tilby drikke. Hun kan jo også bli sulten på de to timene hun har grått.

Skrevet

Hvis hun har holdt på i to timer tenker jeg at hun kanskje ikke er så trøtt og ville kikket litt på dagsøvnen hennes... Og nei, jeg synes ikke det er OK å la et barn gråte så lenge, uansett alder!

Skrevet

Hun sovna nå :) tok henne på fanget og pakka oss inn i pledd begge to :) var å deilig å se henne sovne på armen min igjen <3

Sjeldent hun har tid til det :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...