Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert om...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen din hadde nektet deg å feks dra alene på besøk med babyen din eller hadde nektet din mor å passe babyen ol?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy faen, kasta han på hue og ræva ut.. For det er vel bare psykopater og menn i Afghanistan som nekter en å dra på besøk alene vel?

Skrevet

Da bør han ha en god grunn. Er det bare for å nekte, så hadde jeg blitt ganske sur og lei meg.. Da hadde vi nok hatt en del å jobbe med. Hadde han bare vært redd for noe osm egentlig bare var en filleting så måtte vi jo og ha jobbet med, men ville hørt på han, så lenge det ikke var urimelig.

feks så var min redd de første gangene jeg kjørte bil etter fødsel med babyen og ville vel helst sett at vi holdt oss hjemme, han var redd for at noen skulle kjøre inn i oss osv. En teit frykt, men allikavel så skjønner jeg jo at han var redd for det. Men vi måtte jo bare jobbe med det, sånn at han ikke var redd hver gang vi kjørte bil. .

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Vel, det er jo sånn enkelte mødre er. De nekter mannen og dra alene på besøk med babyen eller nekter andre å passe dem. Hva blir forskjellen? At vi er mødrene og babyene ikke klarer seg noen timer uten oss? ;)

Skrevet

Da hadde jeg virkelig vært nyskjerrig på grunnen!

Skrevet

Kommer an på grunnen.

At mannen min hadde nektet min mor å passe babyen hadde vært helt greit, for hun er ikke til å stole på.

Skrevet
Vel, det er jo sånn enkelte mødre er. De nekter mannen og dra alene på besøk med babyen eller nekter andre å passe dem. Hva blir forskjellen? At vi er mødrene og babyene ikke klarer seg noen timer uten oss? ;)

Nemlig!

HI

Skrevet

Men mødrene bruker ammingen for alt den er verdt vettu, så da er det meste lov ;-)

Skrevet

Nå er det jo mor som ofte er primæromsorgsperson og som ammer de første månedene, så det er jo naturlig at det er en ekstra tilknytning der i starten. Mannen min hadde ikke dratt bort i flere timer med vår 2 måneder gamle baby (ingen av mine har fått flaske, så det hadde ikke gått uansett). Vi har vært enige om at det skal være sånn. Selv om vi er likeverdige omsorgspersoner nå for barna, så er det et unntak fra det de første månedene. Han har også vært helt enig i at vi ikke skal gi barna flaske, så har ikke frarøvet han noe på den fronten. Og det at mor syns det er vanskelig å være borte fra babyen sin, det er helt naturlig. Hvorfor ikke ta hensyn til det, og heller vente til man er klar, i stedet for å føle presset av de som mener at man da er "slem" som nekter far alenetid osv.

Skrevet

Jeg har vært sammen med en sånn mann, merk deg HAR VæRT. Eksen har forøvrig samvær med tilsyn, det sier vel sitt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...