Gå til innhold

Køsnikere..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om folk som sniker i kø? om det så er i butikken, ute på byen eller i trafikken?? og har noen av dere selv sneket, og hvorfor? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt irriterende!

De som jeg irriterer meg mest over er de som sniker foran barn fordi at det er barn og da er det ikke så farlig.

I trafikken kan de jo skape en livsfarlig situasjon, og jeg hater virkelig de som gjør det. Hvorfor skal jeg måtte hive meg på bremsen fordi at en eller annen idiot har bestemt seg for å kaste seg rett ut foran bilen.. Enda mer irriterende om jeg er den eneste bilen på veien, og han kunne ventet 2-3sekunder.. da kommer tuta frem.. :P

Skrevet

Jeg er både irritert og fascinert. Irritert fordi noen tydeligvis anser seg selv for viktige til å stå i kø sammen med den gemene hop, og fascinert fordi jeg så gjerne skulle vist hvordan de resonnerer seg fram til at det er en grei ting å gjøre.

Og, nei, jeg sniker ikke i køer. Det ligger så i meg at jeg til og med kjenner et stikk av dårlig samvittighet når jeg spaserer forbi køen med "dag 2"-billett eller forhåndskjøpt billett.

Skrevet

skjønner ikke hvorfor folk skal snike. sett mange ganger folk som sniker foran barn i kø. jeg har snakket til de som sniker flere ganger. og sagt unnskyld men de barna var her før deg.

mange respekterer det men har mange også som gir enda faen.

sniker noen foran barna mine sier jeg ifra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...