Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #1 Skrevet 26. august 2012 Er gravid for første gang. Jeg har angst for fødselssmertene. Men også angst for å ødelegge underlivet. Nekter å tro at underlivet blir HELT det samme igjen etter en slik vanvittig opplevelse. Hva er deres erfaringer?
Berta_78 Skrevet 26. august 2012 #2 Skrevet 26. august 2012 100% det samme. Men enklere og sterkere orgasmer :-)
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 26. august 2012 #3 Skrevet 26. august 2012 100% det samme. Men enklere og sterkere orgasmer :-) Helt sant
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #4 Skrevet 26. august 2012 Her er det samme etter 5 fødsler. Tren godt med knipingen etter fødselen.
C.L.H85 Skrevet 26. august 2012 #6 Skrevet 26. august 2012 Føler vel egentlig ikke at det har blitt noe annerledes etter fødsel. Jeg hadde ruptur 3 ett eller annet og sydde en del. Kan ikke si at jeg ser noen forskjell i dag 16 mnd senere... Gubben sier ihvertfall ikke at han merker noen forskjell. Nå kan det hende at jeg ikke husker helt hvordan jeg så ut før jeg ble gravid da He he. Fra jeg var 6 mnd på vei ble det vanskelig å se underlivet pga magen Tror det er viktig å gjøre mye knipeøvelser før og etter fødsel
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #7 Skrevet 26. august 2012 Nei, helt likt blir det ikke, men det forandrer seg ikke til det værre heller. Jeg ble klippet da jeg fødte første gang siden barnet ble tatt med sugekopp, også revnet jeg i tillegg så jeg ble sydd utallige sting. Underlivet er derfor litt mer usymmetrisk enn før, men alt fungerer som det skal og sexlivet er bare blitt bedre og bedre med årene Gjør knipeøvelsene dine du og la naturen gjøre jobben. Kroppen din er gjennom tusenvis av år perfeksjonert for å føde, dette fikser du greit, både fysisk og psykisk. Det er vondt, men det er en smerte du fikser. Fikser du det ikke finnes det smertelindring. Pust med magen, slapp av og stol på kroppen din, ikke bruk masse negativ energi på å grue deg. Revner du e.l. blir du sydd sammen, og vi har godt grokjøtt der nede. Det ordner seg. Mannen min sier at jeg er litt annerledes der nede etter fire svangerskap, men på ingen måte slik at det er negativt for han. Han synes jeg er like god å ha sex med enda, og jeg selv har bare blitt enda mer følsom og har et flott sexliv. Ikke ta sorgene på forskudd.
mrsrogaland. Skrevet 26. august 2012 #8 Skrevet 26. august 2012 Jeg var førstegangsfødende. Revnet innvendig og utvendig og ble sydd. Nå 8 mnd etter fødselen så merker jeg ikke forskjell. Det er det samme som det var. Magen er slappere, men underlivet.. Neeh. Ikke her iallefall Ikke bekymre deg. Det er som en sier over, godt grokjøtt. Vi er laget for å føde.
magica fra tryll Skrevet 26. august 2012 #9 Skrevet 26. august 2012 Like fin etter å ha født 6 barn;)
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #10 Skrevet 26. august 2012 Ikke det samme i det hele tatt. Verken utseendemessig eller i "funsjonalitet" om jeg kan kalle det det. Jeg lekker, og sengevalsen er ikke det samme lenger. Og ja, jeg kniper og kniper. Må nok snart til med operasjon for å forsøke å få lekkingen under kontroll.
Lykke26 Skrevet 26. august 2012 #11 Skrevet 26. august 2012 Like fin her og, hehe:) Jeg ble sydd litt innvendig...
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #12 Skrevet 26. august 2012 Ikke det samme her og har hatt flere operasjoner i ettertid. Blir aldri det samme igjen uansett hva jeg gjør. Hvordan det blir for det må du bare vente og se Ikke noe du kan gjøre nå uansett.
LilleBille:') Skrevet 26. august 2012 #13 Skrevet 26. august 2012 Like fin Revnet 4 steder innvendig som måtte sys.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå