Gå til innhold

Finnes det et mer irriterende program enn luksusfellen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt her å så en reprise av hun alenemoren fra Oslo som var bosatt på vestkanten som reiste sånn inni heeelsike på kredittkort.. Og når luksusfellen kom tilbake var noe av det første hun sa at hun hadde vært i Tyrkia på ferie!? Kjenner jeg blir irritert :P hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er helt genialt jeg. Føler meg såååå fonuftig.

Skrevet

Jeg liker luksusfellen.. Føler meg skikkelig flink økonomisk da. :P

Skrevet

Haha, jeg og!!! :D men greier faktisk aldri å la vær å bli irritert når jeg ser hvor dumme folk er økonomisk ;) HI

Skrevet

En ting er at de har vært så DUM og satt seg i det uføret. Men blir flau på deres bekostning, når de står frem for hele Norge og forteller hvor dum de har vært-

Mange av de fremstår jo som mindre intelligente. De har gjeld til oppover ørene, og da selvfølgelig kredittkortgjeld i tillegg til alt det andre.

Når så programlederen spør om de vet hvor mye de har i kredittkortgjeld, så sier noen av de en lav sum, og når det da blir presentert for de at det er dobbelt så mye, så blir de "overrasket", og noen av de aner ikke hva renten på ett kredittkort er en gang.

Blir fysisk dårlig og flau på deltagernes bekostning.

Skrevet

Finnes ingenting bedre dersom du har hatt en dårlig dag enn å slenge seg på sofaen med en episode luksusfelle etterfulgt av paradise hotel. Da forstår man raskt at livet er ikke så værst allikevel;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...