Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #1 Skrevet 26. august 2012 I så fall hvor ? Skal kjøpe beltestol til jr når vi kommer ned dit, er planen. Men er det langt unna ? Og har de kjente merker på sånne supermarked alla OBS ?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #2 Skrevet 26. august 2012 Evt finnes det nettbutikk som leverer i Spania ? Det hadde jo vært det beste :-) HI
Gjest Guava Skrevet 26. august 2012 #3 Skrevet 26. august 2012 Har vært der 9 ganger og aldri sett en eneste babybutikk eller babyutstyr utenom babytøy
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #4 Skrevet 26. august 2012 I underetasjen på kjøpesenteret Centro Comercial Habaneras er det en baby/lekebutikk hvor de selger babyutstyr:-) er også noen butikker med babyklær der også, Zara, H&M osv Adressen er: Avenida Rosa Mazon Valero S/N, 03184 Torrevieja
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #5 Skrevet 26. august 2012 Glemte å si at det ligger rett ved siden av (gåavstand) til det store supermarkedet Carrefour, der får du kjøpt alt mulig:-)
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #6 Skrevet 26. august 2012 Selger masse barneseter på carrefour. Var der å kjøpte pute til mine for to uker siden :-)
NormaJean Skrevet 26. august 2012 #7 Skrevet 26. august 2012 Du bør nok gå på ett større shoppingsenter eller Juguetilandia. Carrefour har også endel. Hvis dere lander i Alicante så er jo El Corte Ingles rett ved hvis dere vil kjøpe med en gang? Selv har vi tatt med fra Norge, fordi vi at leiebil. Har leid sete en gang, Aldri igjen;)
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #8 Skrevet 26. august 2012 Takk for svar. Mine foreldre har leilighet der, og kommer nok etterhvert til å kjøpe en bil. Tenkte derfor at setet bare kan stå i leiligheten så lenge, så bruker vi den når vi leier bil. Vil ikke ta med sete hjemmefra, grunnet muligheter for skader ved transport, og kjøpe er billigere enn å leie i lengden - og man vet hva man får. Jeg fant også en nettbutikk, eurekakids.net som leverer til en timelig penge. De har ihvertfall kjente merker. Så et Rømer Kid sete på tilbud til vel 700 kr - det er jo ikke ille. Har Carrefour også kjente merker ? Og er det billigere der tro ?
NormaJean Skrevet 27. august 2012 #9 Skrevet 27. august 2012 Var på Carrefour istad, de hadde ett bilsete for belte til 39 euro, som iallefall så ganske greit ut. Nå har jeg glemt merket desverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå