Gå til innhold

hvordan er det å bli knulla i rompa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har aldri blitt det. og tenker at det høres veldig vondt ut.

noen som kan fortelle litt om hvordan det er. og hvordan de første gangene var.?

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Fydda, så ekkel den overskriften var da :/

For øvrig er analsex helt ok dersom man går sakte frem og tar det rolig i starten. Stikkordene er oppvarming, tålmodighet og masse glidemiddel.

Skrevet

Så lenge mannen er forsiktig,smører og ikke gir på bånn gass, er det sinnsykt deilig.

Første gang skjedde motsatte. Rævna i ræva og dreit blo i to uker

Skrevet

Gjorde det veldig sagte, brukte laaaaaang tid før han kom skikkelig inn.

Var vondt.

Og morgenen etter hadde jeg "blautbæsj" .....en diskøsting mix av bæsj og sæd...........som "sprutet" ut av rompa.

Absoutt ikke digg, ikke noe som tenner, eller frister, men gubben likte det godt, så av og til, ett par tre ganger i året gjør vi det........... for hans skyld............

Skrevet

Som å bæsje inn og ut :)

Bare sånn for å tilføre litt klasse til den fine overskriften din ;)

Skrevet

Bruk kondom og glidemiddel. Enjoy.

Skrevet
Gjorde det veldig sagte, brukte laaaaaang tid før han kom skikkelig inn. Var vondt. Og morgenen etter hadde jeg "blautbæsj" .....en diskøsting mix av bæsj og sæd...........som "sprutet" ut av rompa. Absoutt ikke digg, ikke noe som tenner, eller frister, men gubben likte det godt, så av og til, ett par tre ganger i året gjør vi det........... for hans skyld............

Du skal jo ikke ha analsex uten kondom da!

Skrevet

Vel..

Var det EN ting i denne verden jeg ALDRI skulle prøve, så var det altså analsex. Det var rett og slett helt utenkelig.

Vi har vært sammen i snart 10 år, og med jevne mellomrom har mannen spurt eller hintet frampå, og hver eneste gang har jeg sagt tvert nei. Det kommer aaaaldri til å skje..

Men..

Så har antagelig tanken modnet i underbevisstheten, for etterhvert så fikk jeg da lyst til å gi mannen min denne gleden. Jeg var fremdeles hellig overbevist om at dette IKKE var noe for meg, men ok, la meg forsøke.. Gi han gleden den ene gangen (som jeg regnet med at det kom til å bli med..)

Jeg kjøpte glidemiddel og en tynn analdildo. Prøvde meg litt i dusjen på egenhånd. Masse glidemiddel, først en finger, deretter dildoen..

Vet du? Det var slett ikke så verst!!

Etter å ha øvd litt på egenhånd, så fikk mannen slippe til. En meget fornøyd mann, og en godt fornøyd kvinne også. Det var jo deilig som bare det.. Hadde jeg aldri trodd!!

Ny verden :-)

*Gud forby at jeg skulle glemme anonymknappen nå*

Skrevet

Har aldri prøvd det, og har ingen planer om det heller. Vi har et godt, vaginalt sexliv, og ikke behov for noe "ekstra". Ville aldri hatt analsex med mannen bare fordi han har lyst - hvis jeg selv ikke ønsker det/ ikke får noe glede av det..

Skrevet

analsex er godt om mannen ikke er for stor nedentil. de jeg har prøvd med som har over gjennomsnitt, så er det vondt. de som er gjennomsnitt eller en cm eller to under, så er det skikkelig deilig.

Skrevet

Når han trekker seg ut føles det som en kjempe bæsj som er på vei ut. Når han presser seg inn igjen er det som bæsjen blir trøkt oppi igjen.

Ikke noe for meg.

Skrevet

Man MÅ ikke ha kondom nei. Hvorfor skulle man MÅTTE det?

Skrevet

PÅ grunn av at bakterier man har i stumpen ikke har noe pÅ tissemannen Å gjøre kanskje? Har du litt tungt for det?

Skrevet

Som å bæsje inn og ut :)

Bare sånn for å tilføre litt klasse til den fine overskriften din ;)

Hjertelig!! Analsex var noe jeg synes var svært godt, men fra nå av blir å tenke "jeg bæsjer iiiinn... og jeg bæsjer uuuut... innutinnutinnutinnut".

Bah.

Skrevet
Som å bæsje inn og ut :) Bare sånn for å tilføre litt klasse til den fine overskriften din ;)
Hjertelig!! Analsex var noe jeg synes var svært godt, men fra nå av blir å tenke "jeg bæsjer iiiinn... og jeg bæsjer uuuut... innutinnutinnutinnut". Bah.

Hahahahahahaha :D

"I want to poop back and forth!"

Nei, nå kommer jeg til å tenke på "innutinnutinnutinnut" nesten av natten og fnise. Så hjertelig takk til deg også ;)

Skrevet
Som å bæsje inn og ut :) Bare sånn for å tilføre litt klasse til den fine overskriften din ;)
Hjertelig!! Analsex var noe jeg synes var svært godt, men fra nå av blir å tenke "jeg bæsjer iiiinn... og jeg bæsjer uuuut... innutinnutinnutinnut". Bah.
Hahahahahahaha :D "I want to poop back and forth!" Nei, nå kommer jeg til å tenke på "innutinnutinnutinnut" nesten av natten og fnise. Så hjertelig takk til deg også ;)

Hehe, jeg ler meg ihjel!!! :-) Huff, jeg kommer til å måtte le høyt på bussen i morgen når jeg tenker på dette... Håper ingen spør hva jeg ler av...

Skrevet

Det er på mange måter deiligere enn vanlig sex. Det har nok noe med at det er litt sjeldnere det faller seg sånn (bør ha tømt tarmen en stund før, og må være i humør til det). Pluss at det på en måte er mer intimt, fordi man må gå sakte frem, bruke god tid, og stole fullt og helt på hverandre for at det ikke skal være ekkelt. Jeg blir dødskåt av bare å tenke på det jeg. Men klart, er det noe som overhodet ikke tenner en, så er det kanskje ikke noe særlig.

*Dobbeltsjekke anonymknappen*

Skrevet

Æsj ja jeg har prøvd..

Gjorde det et par ganger for gubben sin skyld.

Men så ble jeg veldig plaget med hemoroider, og det ble uaktuelt for min del, selv om han maste.

Den dagen han satt der selv med hemoroider og vondt i rumpa ble det slutt på maset kan du godt si ;)

Skrevet

Det er på mange måter deiligere enn vanlig sex. Det har nok noe med at det er litt sjeldnere det faller seg sånn (bør ha tømt tarmen en stund før, og må være i humør til det). Pluss at det på en måte er mer intimt, fordi man må gå sakte frem, bruke god tid, og stole fullt og helt på hverandre for at det ikke skal være ekkelt. Jeg blir dødskåt av bare å tenke på det jeg. Men klart, er det noe som overhodet ikke tenner en, så er det kanskje ikke noe særlig.

*Dobbeltsjekke anonymknappen*

Intimrens. Kjekt å ha :>

Skrevet
PÅ grunn av at bakterier man har i stumpen ikke har noe pÅ tissemannen Å gjøre kanskje? Har du litt tungt for det?

Hørt om Å vaske seg etterpÅ da?

Vi har aldri brukt kondom og det har heller aldri vært noe problem fordi vi er nøye med hygienen før og etter, noe jeg regner med at de fleste er.

Tror ikke rompebakterier er døden for tissemannen, da hadde de neppe vært sÅ nær hverandre i utgangspunktet!

Skrevet
Hahahahahahaha :D "I want to poop back and forth!" Nei, nå kommer jeg til å tenke på "innutinnutinnutinnut" nesten av natten og fnise. Så hjertelig takk til deg også ;)

Glemte linken. Den poppet inn i hodet mitt da du sa innutinnutinnut :P

Skrevet
Hørt om Å vaske seg etterpÅ da? Vi har aldri brukt kondom og det har heller aldri vært noe problem fordi vi er nøye med hygienen før og etter, noe jeg regner med at de fleste er. Tror ikke rompebakterier er døden for tissemannen, da hadde de neppe vært sÅ nær hverandre i utgangspunktet!

NÅ er det vel ganske allment kjent at det finnes helt andre og "farlige" bakterier i endetarmen enn i urinrøret da. Derfor skal man ALDRI gÅ fra anus til vagina - men mannens urinrør er jo bedre beskyttet, sÅ det med kondom ved analsex aner jeg lite om.

Men det at de er plassert sÅ nær hverandre, betyr ikke at de deler bakterieflora.

Ellers har jeg lite Å tilføye diskusjonen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...