Gå til innhold

Hvilken vippestol..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne kjøpe en vippestol til lillegutt i magen, men lurer på hvilken som er best? Jeg ser at noen vippestoler koster over 1000 kroner mens andre koster rundt halvparten. Hvilke erfaringer har dere. er dyrest best eller er også de billigere versjonene gode alternativer? Hvilke erfaringer har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil helt klart anbefale baby björn sin, absolutt den vi har best erfaring med og vi har prøvd en del forskjellige. Mange av de har så mye "stæsj" som vibrering, lys, lyd osv noe som ikke passet særlig bra for våre barn. Baby Bjötr sin er en veldig enkel og lett model og gjør absolutt den nytten vi syns en vippestol burde ha.

Skrevet

Babybjørn sin er vel den beste, tror jeg. Både i forhold til ryggen og plassen den tar. Vi har den pg er strålende fornøyd, i tillegg til våre egne har to andre barn lånt den, nå skal minstemann få den.. Og etter det seøger eller gir vi den videre, fordi den holder seg utrolig godt!

Skrevet

baby bjorn er vel ergonomisk sett den beste. Man får dei til halvpris, fint brukte til en unge på finn.no. Der skal jeg kjøpe den ;)

Skrevet

Har en Babybjørn jeg har brukt til mine to første og den får lille snuppa også bruke. Veldig fornøyd med den :)

Skrevet

Tusen takk for svar! Da blir det baby bjørn vippestol til minstemann her også :) Vil heller betale litt mer og få noe som er bra! Det er jo en investering også som kan brukes til eventuelle søsken :)

Skrevet

Vi lånte babybjørn til mini forrige runde, og har kjøpt egen til babyen i magen denne gangen. Veldig fornøyd med den!

Skrevet

vi har en 4me vippestol. er super fornøyd, ikke så dyr og tar lite plass. Den kan også legges helt ned slik at beby ligger rett i ryggen og da kan den brukes fra fødsel. Vi fikk beskjed av fysiotarapauten at barn under 3 måneder ikke har godt av å tilbringe så mye tid i vippestol pga ryggen, men når den kan legges helt flat så går det bra. Det kan du vel ikke med babybjørn?

Skrevet

Men det er jo ikke meninga at en baby under 3 mån skal sitte i en stol heller. Da har den bedre av å ligge på gulvet/sofaen. Vippestol er veldig grei å ha når ungen skal begynne å mates med skje.

Skrevet
Men det er jo ikke meninga at en baby under 3 mån skal sitte i en stol heller. Da har den bedre av å ligge på gulvet/sofaen. Vippestol er veldig grei å ha når ungen skal begynne å mates med skje.

men selv om den ligger rett så vipper den litt og det liker de fleste barn. Vår baby har alltid likt seg kjempegodt og sovnet fort i den stolen. Men før hu var 3 måneder så var hu der ikke lenge av gangen da..

Skrevet

Har babybjørn og så har jeg brukt å ha en til:) Vet ikke hvilken jeg skal kjøpe denne gangen. Har sett på noen få. Synes det er greit med en jeg kan bruke fra fødselen av også:)

Skrevet

Anbefaler babybjørn jeg å, fin fra sånn fire ukers alder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...