Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #1 Skrevet 26. august 2012 Jeg fikk en stor og flott bleiekake i babyshower forrige helg, men vet ikke min arme råd hvor jeg skal gjøre av den! Skal jeg ta den fra hverandre og vaske klærne og legge bleiene i kurver, eller la den stå til pynt ved babysenga..? Hva gjorde dere? Luksusproblemer er også problemer! :)
Serepta Skrevet 26. august 2012 #2 Skrevet 26. august 2012 Har aldri vært i befatning med ei bleiekake, men det er vel meningen man skal bruke det som er festet på den ?
Odine! Skrevet 26. august 2012 #3 Skrevet 26. august 2012 Den må jo brukes. Jeg hadde demontert og gjort alt klart.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #4 Skrevet 26. august 2012 Ta den fra hverandre, behold tingene, bleiene har vel lim på seg og kan ikke brukes regner jeg med..
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #5 Skrevet 26. august 2012 Jeg lot min stå til pynt på babyrommet frem til fødselen nærmet seg:)
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #6 Skrevet 26. august 2012 Ta den fra hverandre, behold tingene, bleiene har vel lim på seg og kan ikke brukes regner jeg med.. Man bruker ikke lim i en bleiekake. Bleiene skal brukes.
☆☆☆ Skrevet 26. august 2012 #7 Skrevet 26. august 2012 Demonterte og brukte. Kjøpte ikke bleier i str 2 i det hele tatt
HeltAnonym Skrevet 26. august 2012 #8 Skrevet 26. august 2012 Jeg hadde den som pynt frem til barnet kom, etter det demonterte jeg og brukte bleiene
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #10 Skrevet 26. august 2012 Jeg tok fine bilder av den, som jeg redigerte på en morsom måte slik at deler av kaka kom frem i farger, mens resten var i svart/hvitt. Vanskelig å forklare skikkelig,-) Men, så forstørret jeg og hang opp, tre på rad (med litt ulike vinklinger, redigeringer osv) og hang opp i paspartout og rammer på barnerommet. Får mange komplimenter for bildene, og veldig koselig for de som ga kaka... Den var virkelig veldig forseggjort, og det var litt trist å demontere den, derfor kom jeg på ideen. Men, så demonterte jeg den såklart, og vasket tøy, la bleier i stellekommoden osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå