Gå til innhold

Hva gjør dere med bleiekaka..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en stor og flott bleiekake i babyshower forrige helg, men vet ikke min arme råd hvor jeg skal gjøre av den! Skal jeg ta den fra hverandre og vaske klærne og legge bleiene i kurver, eller la den stå til pynt ved babysenga..? Hva gjorde dere? Luksusproblemer er også problemer! :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri vært i befatning med ei bleiekake, men det er vel meningen man skal bruke det som er festet på den ?

Skrevet

Den må jo brukes. Jeg hadde demontert og gjort alt klart.

Skrevet

Ta den fra hverandre, behold tingene, bleiene har vel lim på seg og kan ikke brukes regner jeg med..

Skrevet

Jeg lot min stå til pynt på babyrommet frem til fødselen nærmet seg:)

Skrevet
Ta den fra hverandre, behold tingene, bleiene har vel lim på seg og kan ikke brukes regner jeg med..
Man bruker ikke lim i en bleiekake. Bleiene skal brukes.
Skrevet

Demonterte og brukte. Kjøpte ikke bleier i str 2 i det hele tatt :)

Skrevet

Jeg hadde den som pynt frem til barnet kom, etter det demonterte jeg og brukte bleiene :)

Skrevet

Jeg tok fine bilder av den, som jeg redigerte på en morsom måte slik at deler av kaka kom frem i farger, mens resten var i svart/hvitt. Vanskelig å forklare skikkelig,-) Men, så forstørret jeg og hang opp, tre på rad (med litt ulike vinklinger, redigeringer osv) og hang opp i paspartout og rammer på barnerommet. Får mange komplimenter for bildene, og veldig koselig for de som ga kaka... Den var virkelig veldig forseggjort, og det var litt trist å demontere den, derfor kom jeg på ideen.

Men, så demonterte jeg den såklart, og vasket tøy, la bleier i stellekommoden osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...