Gå til innhold

Har DU menssmerter under din menstruasjon???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om nettopp du har menssmerter under din menstruasjon?

Hvor mange dager før TR begynner smerteen/ubehaget?

Hvor lenge varer det?

har du alltid hatt det slik?

Annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg lurer på om nettopp du har menssmerter under din menstruasjon? Hvor mange dager før TR begynner smerteen/ubehaget? Hvor lenge varer det? har du alltid hatt det slik? Annet?

Begynner ca 3-4 dager før, verst dagen før og samme dagen som TR kommer. Var ekstreme, invalidiserende smerter da jeg var ung. Etter at jeg fikk barn er det heldigvis blitt bedre, men det hender jeg må ta meg noen smertestillende fremdeles.

Skrevet

2 dager før mensen får jeg såpass vondt 3-4 ganger i løpet av 10 minutter at jeg må krøke meg sammen og holde meg fast..

Utover det, ingenting.

Skrevet

Ikke så ille. Er mest vondt andre dagen, det er også den dagen jeg blør mest. Er ikke så ille at jeg må ha smertestillende, men et ubehag nederst i magen så jeg kjenner jeg har mensen. Hadde mye kraftigere smerter før jeg fikk barn.

Men jeg har veldig eggløsningssmerter, det hadde jeg ikke før jeg fikk barn. Nå er det så ille den dagen jeg har eggløsning av jeg må ta smertestillende, er skikkelig vondt nederst i magen og hele veien rundt til korsryggen. Merker jeg går litt fremoverbøyd denne dagen og har vondt for å rette meg helt opp..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...