Gå til innhold

Dere som har mange/store tatoveringer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker dere ikke på hvordan det vil se ut når dere blir 50-80 år?

Jeg KAN skjønne at noen syns det er fint/tøft med en liten figur/symbol på skulder eller ankel, men at noen frivillig lager tegninger på hele ryggen, hele armene/bena, nakke og bryst kan jeg ikke skjønne helt.

Hva tenker dere om å ha full sleve (eller hva det heter) når dere er 60 år og armen er full av rynker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, rynker er jo ikke fint uansett om de er tatoverte eller ikke. Jeg kommer ikke til å føle meg sexy og fin uansett når jeg er 70-80 år, ikke kommer jeg til å gå i bikini heller. Det bryr meg absolutt ingenting. Pluss, når jeg er 70 år, kommer veldig mange andre på den alderen til å ha tatoveringer også. :) Jeg digger å se bilder av gamle menn og kvinner med masse tatoveringer, synes de er knallkule. :)

Skrevet

Det er om x-antall år,da har man levd så lenge med de at man ikke ligger merke til dem lenger.Og for min del,så trøster jeg meg med at jeg ikke kommer til å sitte alene på heimen med stygge tattiser :P

Skrevet
Det er om x-antall år,da har man levd så lenge med de at man ikke ligger merke til dem lenger.Og for min del,så trøster jeg meg med at jeg ikke kommer til å sitte alene på heimen med stygge tattiser :P

Det var da også en trøst :P

Og om du har levd så lenge med dem at du ikke ser dem lenger, skal jeg love deg at det gjør de rundt deg ;)

Syns jeg ser min koselige gamle bestemor med en tatovert arm stikkende frem der hun sitter med strikketøyet sitt ;)

Skrevet

Jeg lever nok for mye i nuet til å tenke på sånt. Skal se det går bra, det også.

Skrevet

Jeg kommer til å være fabulous med mine tattoveringer når jeg er 70-80 :)

Skrevet

jeg har flere tatoveringer å bekymrer meg lite for hvordan jeg vil se ut når jeg blir gammel. jeg liker dem nå å skal ta fler. er nå 30år. samboer har også tatoveringer. å det har mine barns besteforeldre og okdeforeldre også. synes ikke de ser så ille ut jeg. synes det er litt tøft. :-)

Skrevet

Ene min er allerde merket av "alderdommen" min,jeg har en figur på brystet,som var liten og søt,nå er den blitt voksen (les:strekt) og er fremdeles like søt :P

Tattisene mine er med på å definere meg som meg,og jeg skal fortsette å være meg når jeg blir gammel og rynkete :)

Skrevet
Ene min er allerde merket av "alderdommen" min,jeg har en figur på brystet,som var liten og søt,nå er den blitt voksen (les:strekt) og er fremdeles like søt :P Tattisene mine er med på å definere meg som meg,og jeg skal fortsette å være meg når jeg blir gammel og rynkete :)

Men hvorfor trenger du å tegne på deg for å definere hvem du er? Har du ikke personlighet til å vise det uten hjelp utenfra?

Ikke HI

Skrevet

Men hvorfor trenger du å tegne på deg for å definere hvem du er? Har du ikke personlighet til å vise det uten hjelp utenfra?

Ikke HI

Av samme grunn som at du går i de klærne du går i, sminker deg som du gjør, oppfører deg som du gjør.

Det er sånn hun er. Klærne mine definerer meg. Personlighet har jeg i massevis. Jeg liker fremdeles å vise de for de som ikke kjenner meg. Personligheten til fremmede kan en ikke gjette seg frem til, men en kan det ved å se på stilen. Til en viss grad.

Skrevet

Det jeg stadig stusser over, er hvorfor mennesker som ikke har tatoveringer har så sterke meninger om det. Hvis folk ikke vil ha tatoveringer, så bryr jo ikke jeg meg om det? Jeg synes hverken det er rart eller dømmer dem for det. Men når folk velger å tatovere seg, fordi DE synes det er fint og fordi DE liker det, så skal plutselig så mange ha en mening om det. Hvorfor kan ikke folk bare få gjøre de de selv mener er rett for seg? Gjør det noe om noen har tegninger på seg? Jeg føler meg vel med tatoveringer, det understreker den kreative og kunstneriske personligheten min. Det er MEG. Sånn er jeg, og sånn vil jeg fortsette å være. Enten jeg er 20, 30 eller 80 år.

Skrevet

Jeg vil nok se helt "vanlig" ut for menneskene som hater tattoveringer. For ikke søren at jeg skal kle av meg når jeg blir gammel dame.. Da skal jeg sitte i skyggen med klærne på!

Skjønner heller ikke hvorfor folk uten tattoveringer har så sterke meninger om dette. Skulle jeg liksom ha sett ned på folk uten tattoveringer? Det blir for dumt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...