Gulosten™ Skrevet 26. august 2012 #1 Skrevet 26. august 2012 Er fysen, men har ikke melk...! Hva kan jeg lage?
☆☆☆ Skrevet 26. august 2012 #2 Skrevet 26. august 2012 Kan egentlig bake hva som helst, bytt ut melk med annen væske, eplejuice f eks. Eller vann..
Mammaaaaaa Skrevet 26. august 2012 #3 Skrevet 26. august 2012 Nystekte rundstykker er jo godt da! Men kanskje ikke det du tenkte på? (Jeg lager det uten melk, vet ikke hva dere endre gjør) Evt muffins? Kjeks? Brownies? åååååå nå vil jeg også ha!!
Fru Blåbær Skrevet 26. august 2012 #4 Skrevet 26. august 2012 Har du vært inne på detsoteliv.no? Der kan du velge bort melk når du søker. Sjokoladekake i en kopp er alltid godt!
3 er nok! Skrevet 26. august 2012 #5 Skrevet 26. august 2012 Eplekake? Du trenger jo ikke epler heller for at den skal bli god:) Eller muffins?
Gulosten™ Skrevet 26. august 2012 Forfatter #6 Skrevet 26. august 2012 Tenkte på grove muffins med raspede epler, men finner ingen grunnoppskrift Skal sjekke på detsoteliv!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå