Gå til innhold

Bryllup hvor mannen har bunad og jeg brudekjole..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om det? Hadde jeg også hatt bunad tenker jeg det hadde passet bedre men føler ikke vi matcher hverandre om han har bunad og jeg brudekjole..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der er jeg enig, enten begge eller ingen av dere i bunad..

Skrevet

Har vært i brullup der mannen har hadd bunad, å damen har hadd kjole;-)

Rå STILIG!!! jeg synes ikke det gjorde noe altså!

Så stilig med menn i bunad.

Skrevet

Det gjør da ikke noe?

Menn i bunad er HOT! OG damer i brudekjole er råfint!

Så kjør på, gjør som dere vil :)

Jeg har vært i bryllup der hun hadde brudekjole og han bunad. Er jo mange andre muligheter for å bruke dress, så hvorfor ikke bunad i bryllup? :)

Skrevet

Jeg har også vært i et bryllup der han hadde bunad og hun hadde kjole. Skikkelig stilig!

Han var forresten odelsgutt på gården der de skulle bo, så da passet det ekstra bra.

Skrevet

Jeg synes ikke det gjør noen ting! Men for å være helt ærlig så ville jeg heller brukt pengene du skal bruke på brudekjolen og heller kjøpt meg en bunad. En bunad får du brukt flere ganger enn en brudekjole, og en brudekjole er jo ganske dyrt, så mellomlegget blir hel ikke så mye..?

Skrevet

Hvilken bunad har han forresten?

Skrevet

Hva med at du låner deg en bunad?

Skrevet

Syns det er kjempefint hvis bruden har den hvite "bunad" kjolen fra agape, har du sett den? Kan se om jeg finner link

Skrevet

østerdalsbunad tror jeg.. ja send gjerne en link :)

hi

Skrevet

Kan du ikke heller invistere i en bunad da, istede for å bruke penger på en brudekjole som du bare kan bruke en gang?

Skrevet
Kan du ikke heller invistere i en bunad da, istede for å bruke penger på en brudekjole som du bare kan bruke en gang?

kunne gjort det, men synes det er så fint med hvit brudekjole :)

hi

Skrevet

Lei en brudekjole og invester i bunad ;-) to fluer i en smekk.

Har vært i bryllup hvor han hadde bunad og hun hadde en sagabrudekjole. Perfekt match. Mange brudekjoler som passer til bunad.

Skrevet

Jeg hadde hvit brudekjole og mannen min bunad. Jeg var også skeptisk til å begynne med, men dette betydde mye for min mann og det var det viktigste for meg. Resultatet ble kjempebra! Han var sååå stilig og flott den dagen og vi har fått mange kommentarer på hvor stilig det var at han hadde bunad og at vi var flotte den dagen. Til dags dato får vi kommentarer når folk er hjemme hos oss og ser bryllupsbildet vårt på veggen :-)

Menn i bunad er jo bare kjempestilig ;-)

Skrevet

Brud i brudekjole og brudgom i bunad er kjempefint!

Skrevet

Jeg synes det er flott, nesten like flott som om dere hadde bunad begge to. Net blir på samme måte som om han gifter seg i uniform og du i brudekjole. Det er ikke sært.

Skrevet

Så lenge det ikke blir omvendt, så synes jeg det blir veldig stilig;)

Skrevet

Kjempefint! :)

Jeg hadde bunad da vi giftet oss, han hadde sort dress. Følte meg så fin. :)

Vi hadde liten feiring, med 17 gjester inkl barna, 9 av oss hadde på bunad. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...