Gå til innhold

Spiral i trusa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom hjem fra hopp og sprett trening i stad. Da lå spiralen i trusa. Lurer på om jeg skal overraske mannen m ei spire? Vi har diskutert det mye ( har 4 fra før) og han sier det er opp til meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det er et tegn fra oven ;)

Skrevet

Har dere 4 fra før, så er det jo mye. Har dere tid og energi til å følge opp 5 med fritidsgreier, foreldremøter, tenåringstid osv?

I så fall, gå for det. Men tenk på det først

Skrevet

Jeg syns det er både frekt og ufint å lure seg til ett barn.

Skrevet
Jeg syns det er både frekt og ufint å lure seg til ett barn.

Det er vel ikke å lure seg til et barn dersom mannen hennes har sagt at det er opp til henne?

Forøvrig blir jeg svett bare av tanken på å ha 5 barn, men det er meg ;) Lykke til HI!

Skrevet

Om han ikke er klar over at spiralen er borte så er det uansett ikke ærlig

Skrevet

herregud hvor negative dere er!!!

flira over inlegget da du sa den lå i trusa hehe, dere har lyst på en til , så hvorfor ikke :-) lykke til

Skrevet

Lykke til med nr 5 ;) Ville egentlig ha 5, men blir så sinnsykt dårlig under graviditeten, at jeg klarer bare ikke et barn til. Men jeg er veldig fornøyd med de 4 vi har ;)

å så lenge mannen har sagt det er opp til henne, så er det ikke å lure mannen! De har tross alt 4 barn fra før av også. Det er ikke sånn, at hun går på byen for å bli gravid med hvem som helst!

Skrevet

Føler ikke det er å lure han nei. Han blir kjempeglad. Men kjenner jeg meg selv rett, greier jeg ikke å holde kjeft. Vi har god økonomi, stort hus. Stort sprik på barna, eldste 18 yngste 7. Hadde vel ikke fått en til hvis jeg trodde vi ikke taklet det. Enig m noen av dere, det er mange negative mennesker her inne. Tenker som hun som mente det var ett tegn fra oven. Gir det ett par mnd så ser vi ;). Største drawbacket er at jeg er 40. Kjenner jeg er mitt bekymret for den biten. Jeg er i fin form, men vet jo at sjansen for sykt barn øker. Tenke tenke....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...