Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #1 Skrevet 26. august 2012 Kom hjem fra hopp og sprett trening i stad. Da lå spiralen i trusa. Lurer på om jeg skal overraske mannen m ei spire? Vi har diskutert det mye ( har 4 fra før) og han sier det er opp til meg
Clue Skrevet 26. august 2012 #3 Skrevet 26. august 2012 Har dere 4 fra før, så er det jo mye. Har dere tid og energi til å følge opp 5 med fritidsgreier, foreldremøter, tenåringstid osv? I så fall, gå for det. Men tenk på det først
ellen-propellen Skrevet 26. august 2012 #4 Skrevet 26. august 2012 Jeg syns det er både frekt og ufint å lure seg til ett barn.
ma(G)ma med to små :) Skrevet 26. august 2012 #5 Skrevet 26. august 2012 Jeg syns det er både frekt og ufint å lure seg til ett barn. Det er vel ikke å lure seg til et barn dersom mannen hennes har sagt at det er opp til henne? Forøvrig blir jeg svett bare av tanken på å ha 5 barn, men det er meg Lykke til HI!
ellen-propellen Skrevet 26. august 2012 #6 Skrevet 26. august 2012 Om han ikke er klar over at spiralen er borte så er det uansett ikke ærlig
snuppo Skrevet 26. august 2012 #7 Skrevet 26. august 2012 herregud hvor negative dere er!!! flira over inlegget da du sa den lå i trusa hehe, dere har lyst på en til , så hvorfor ikke :-) lykke til
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #8 Skrevet 26. august 2012 Lykke til med nr 5 Ville egentlig ha 5, men blir så sinnsykt dårlig under graviditeten, at jeg klarer bare ikke et barn til. Men jeg er veldig fornøyd med de 4 vi har å så lenge mannen har sagt det er opp til henne, så er det ikke å lure mannen! De har tross alt 4 barn fra før av også. Det er ikke sånn, at hun går på byen for å bli gravid med hvem som helst!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #9 Skrevet 26. august 2012 Føler ikke det er å lure han nei. Han blir kjempeglad. Men kjenner jeg meg selv rett, greier jeg ikke å holde kjeft. Vi har god økonomi, stort hus. Stort sprik på barna, eldste 18 yngste 7. Hadde vel ikke fått en til hvis jeg trodde vi ikke taklet det. Enig m noen av dere, det er mange negative mennesker her inne. Tenker som hun som mente det var ett tegn fra oven. Gir det ett par mnd så ser vi . Største drawbacket er at jeg er 40. Kjenner jeg er mitt bekymret for den biten. Jeg er i fin form, men vet jo at sjansen for sykt barn øker. Tenke tenke....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå