Gå til innhold

Jeg blir alltid plassert i andre rekke... Av alle..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg betydningsløs. Venninnene mine prioriterer alltid kjæresten sine foran meg. Samboeren priorieterer alltid venner foran meg. Det er mest måten det blir gjort på, det er så tydelig at jeg ikke er like viktig. Samme med familien min, de prioriterer hverandre fremfor meg, det er ihvertfall slik jeg føler. Barnet mitt er en skikkelig pappadalt. Er så langt nede nå, etter skuffelse etter skuffelse denne sommeren, måtte bare skrive det ned noe sted...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres jo ut som du synes veldig synd i deg selv. Skjønner at det sikkert ikke er artig å bli nedprioritert, men da må du gjøre det morsomt å være sammen med deg. Personlig holder jeg meg unna folk med negativ energi og trekkes mot folk med god selvtillit som er glad i seg selv :)

(Et tips bare, kan hende jeg er helt på bærtur og at du er en skikkelig positiv person).

At venninner prioriterer kjærester er ikke noe ukjent fenomen. Det går som regel over etter en stund. At samboer prioriterer venner er vel en vurderingssak. Hvor mye krever du? Synes det er fint at man dyrker vennene sine selv om man er i et forhold. Når det gjelder barnet ditt så svinger det som regel i hvem som er best av mamma og pappa. Familien din kan jeg nesten ikke svare for, da må du nesten spørre dem..

Skrevet

Jeg også føler at kjæresten ofte prioriterer alt annet foran meg. (Jobb, venner, hobbyer, trening og barna selvfølgelig) Har tatt det opp med ham, men føler ikke at det blir bedre. Må snakke med ham igjen tror jeg...

Du må nok snakke med både kjæreste og familie om hvordan du føler det. Venninnene dine skal få lov til å prioritere kjærestene sine synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...