Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #1 Skrevet 26. august 2012 Synes dere det går bra å forlove seg uten at mannen har ring? Når han ikke klarer å gå med ring, og driver med ting da det ikke er veldig gunstig? Snakker ikke om å legge ringen i en skuff eller noe, men bare ikke ha noen ring til han.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #2 Skrevet 26. august 2012 klart det går an. Da vi forlovet oss fikk jeg et hjerte i hvitt gull og diamanter, mens mannen ikke hadde noe. Jeg var gravid og hadde masse vann i kroppen. Jeg har på meg hjertet mitt hver dag, og selv om ikke folk ser at vi er forlovet så vet vi det.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #3 Skrevet 26. august 2012 Vi har ikke hatt noen forlovelses ring noen av oss. Gikk rett på gifteringene. Mannen har en skade i ringfingeren og i tillegg klatrer han så de har han hengende rundt halsen.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #4 Skrevet 26. august 2012 Åh, det svaret håpet jeg å få høre :-) Det hørtes veldig koselig og intimt ut mellom dere syns jeg :-)
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #5 Skrevet 26. august 2012 Hvor lang tid tok det før dere giftet dere nr #3?
Gjest Mentha Skrevet 26. august 2012 #6 Skrevet 26. august 2012 Tradisjonelt sett er det vel bare damen som har ring? Blir vel litt snodig om mannen skal ut og kjøpe ring til seg selv, samtidig som han kjøper til dama, eller...? Vet ikke jeg. Men nå er det vel sånn at det er vanlig at begge har. For min del ønsker jeg at mannen også har, men det er ikke noe krav. Klart, om han driver med ting som gjør at ringen enten står i fare for å bli ødelagt eller kan volde skade så blir jo den en annen situasjon. Synes ikke det er noe rart om mannen ikke har, det er opp til hvert enkelt par, så gjør som dere føler for!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #7 Skrevet 26. august 2012 Hvor lang tid tok det før dere giftet dere nr #3? 3 mnd
rytme Skrevet 26. august 2012 #8 Skrevet 26. august 2012 Jeg er usikker på om du snakker om forlovelsesring eller om han skal la være å gå med ring etter at dere er gift. Det er jo ikke alle som har ringer i forlovelsestiden. Da er det veldig vanlig at bare jenten har eller ingen for den saks skyld.. Det er jo vanlig at begge to har giftering, men mange kan ikke gå med de på jobb / trening o.l. men nå vet ikke jeg hvorfor din mann ikke kan bruke det...
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #9 Skrevet 26. august 2012 Hverken jeg eller mannen hadde noen ring i forlovelsestiden her, men nå annonserte ikke vi til allverden at vi hadde bestemt oss for å gifte oss heller da. Vi reiste til utlandet for å gifte oss og begge kom hjem med giftering. Mannen min har en type jobb hvor ringen blir ripete og slitt, men det spiller ingen rolle synes hverken han eller jeg. Har valgt en helt glatt og tradisjonell giftering og han har ikke hatt den av fingeren på over 12 år nå Er snart på tide å pusse den opp nå, at ringen blir litt sliten kan gullsmeden lett fikse igjen.
Collette Skrevet 26. august 2012 #10 Skrevet 26. august 2012 Det går vel fint. Vi er gift og har ikke gifteringer heller. Trenger ikke å ha et fysisk bevis på det. Det at vi hører sammen, vet vi i hjertene våre.
Dorrimor ♂♂ Skrevet 26. august 2012 #11 Skrevet 26. august 2012 Signerer hun over, vi er også gifte men har ingen ring. Ingen av oss som liker å gå m d, så hvorfor bruke penger på d? Troskap ligger i hjertet, ikke på fingeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå