Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #1 Skrevet 26. august 2012 Har vanket en del på dette forumet og lest forskjellige synspunkter når det gjelder manglende sexlyst hos hhv kvinner og menn. Har inntrykk av at kvinner som ikke orker/ønsker å ha sex med mannen sin, må strekke seg litt lenger (Noe jeg er HELT enig i, har man null sexlyst over lengre perioder når man er i et forhold, bør man søke løsning på problemet, og ikke bare si at partneren får godta ubegrenset sextørke). Men når kvinnen blir gravid, og mannen mister lysten på henne på grnn av det, må hun godta å gå uten sex i 1 år (hvis man tar i betraktning de 3-6 ukene etter fødselen med renselse og diverse), uten videre. Hvorfor er det slik? Her har mannen svært labert sexlyst til vanlig, noe som er frustrerende, men tålelig siden han har andre gode kvaliteter. Men siden jeg ble gravid og fant ut av det for 8 uker siden har vi ikke hatt sex fordi HAN ikke ønsket det. Ikke prøvd seg og avvist meg hver gang jeg har prøvd meg. Jeg lukter ikke vondt, har ikke lagt på meg noe særlig enda bortsett fra liten "pyntemage"... Må jeg virkelig godta å gå uten sex i 1 år???
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #2 Skrevet 26. august 2012 Nei, selvfølgelig ikke. Men da får du ta et oppgjør med mannen også da.. Uansett, kommunikasjon er svært viktig i et forhold, har han liten/lav lyst en periode må du godta at det blir mindre (men ikke slutt på) sex. Sex er så mangt, så det kan han gjøre uten samleiet, men om det er selve samleiet du er ute etter kan det stikke enda dypere.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #3 Skrevet 26. august 2012 Nei, selvfølgelig ikke. Men da får du ta et oppgjør med mannen også da.. Uansett, kommunikasjon er svært viktig i et forhold, har han liten/lav lyst en periode må du godta at det blir mindre (men ikke slutt på) sex. Sex er så mangt, så det kan han gjøre uten samleiet, men om det er selve samleiet du er ute etter kan det stikke enda dypere. Han ønsker verken samleie, oralsex eller andre former for sex. Og når jeg spør, så svarer han at han har hatt mye å gjøre, sliten, og andre unnskyldninger. En mann kan ikke være så sliten/trøtt i 8 uker i strekk at han ikke ønsker å ta på kjæresten sin eller tømme seg... Så jeg tror nok at grunnen er at han ikke tenner på meg lenger. HI
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #4 Skrevet 26. august 2012 Vet du hvorfor han ikke klarer å ha sex med deg? Om det er fordi han føler dere er 3 i soverommet, og finner det vanskerlig å ha sex når du bærer frem ungen, så er det noe du nesten må godta, du kan ikke presse han til å ha sex om han føler det er ukomfertabelt med "en 3 persjon i spillet." Men om det derimot er pga redsel for å skade, eller fordi kroppen din er i endring, så bør han virkerlig ta tak i det problemet, for det er noe han da må endre innstillingen sin på.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #6 Skrevet 26. august 2012 Jeg kjøpte meg en vibrator, nettopp fordi jeg var i samme situasjon som deg. Når mannen et par uker senere fant den, skal jeg si at det ble fart på sakene!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #7 Skrevet 26. august 2012 Da får du ordne deg selv Jepp, jeg har etablert et seriøst forhold med en mann kun for å kunne fortsette å ordne meg selv... Synes du virkelig det er greit med forhold uten sex? Der hver av oss ordner oss selv? Mannen vet at jeg har 2 klitorisvibratore og 1 dildo, og at jeg har STORT behov for sex, orgasme og lignende. # 4 - jeg vet ikke hva hans manglende sexlyst skyldes, siden han ikke ønsker å snakke om det. Som sagt, han har alltid hatt labert sexlyst, men det har aldri gått så lenge som 8 uker mellom hver gang, max 5 uker. Så jeg blir litt frustrert og ser for meg 1 år uten sex og seksuell kos.... Uff! Jeg får ikke en gang lov å gi ham en BJ; og det kan strengt tatt ikke skyldes det at jeg har noe i magen, siden fosteret ikke sitter i kjeften, hehe HI
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #8 Skrevet 26. august 2012 Nei, jeg syns ikke det at det skal være sånn i et forhold at du må fortsette å ordne deg selv, men om du virkelig ikke klarer å sette han på plass så kan det være det samme. JA, de fleste mannfolk blir skeptisk til å skulle ha seg med dama som er gravid. Kanskje han rett og slett ikke tenner på gravide samer da. Kan for all del være han bare er litt sånn i begynnelsen. Hva med å bare sette deg oppå han og forlange sex? Eller svinse rundt naken og overfriste han hele tiden. Alt du gjørblir gjort på et sensuelt vis. DA klarer han til slutt ikke å motstå deg regner jeg med
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #10 Skrevet 26. august 2012 Nei, jeg syns ikke det at det skal være sånn i et forhold at du må fortsette å ordne deg selv, men om du virkelig ikke klarer å sette han på plass så kan det være det samme. JA, de fleste mannfolk blir skeptisk til å skulle ha seg med dama som er gravid. Kanskje han rett og slett ikke tenner på gravide samer da. Kan for all del være han bare er litt sånn i begynnelsen. Hva med å bare sette deg oppå han og forlange sex? Eller svinse rundt naken og overfriste han hele tiden. Alt du gjørblir gjort på et sensuelt vis. DA klarer han til slutt ikke å motstå deg regner jeg med Problemet er at til og med når jeg sier klart at nå skal vi ha sex, så dytter han meg vekk. Utrolig sårende. Han har forresten barn fra før med ei annen, og har sagt før at han synes gravide damer er vakkert, så jeg tror ikke han overhode ikke tenner på gravide. Som sagt, siden jeg ikke en gang får lov å gi ham en BJ (der man ikke ser magen men kun ansiktet mitt), så må det ligge noe annet bak. Håper ikke det er fordi han har fått kalde føtter i forhold til graviditeten. HI
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #11 Skrevet 26. august 2012 Kanskje gi han litt tid. Om han ikke vil ha sex på 4 uker til tar du han med en vei så dere får snakket om det med en tredje person tilstede.
ellen-propellen Skrevet 26. august 2012 #12 Skrevet 26. august 2012 Det kan jo faktisk være han snakker sant? At han er trøtt liten osv.... Kanskje noe plager han. Spør heller om hva om plager han, og hjelp til så han kan få hvilt ut.
Gjest Miryks Skrevet 26. august 2012 #13 Skrevet 26. august 2012 samer = damer.. XD This, good sir, er den best plasserte skrivefeilen jeg har sett!!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #14 Skrevet 26. august 2012 samer = damer.. XD This, good sir, er den best plasserte skrivefeilen jeg har sett!! takker og bukker
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #15 Skrevet 26. august 2012 Det kan jo faktisk være han snakker sant? At han er trøtt liten osv.... Kanskje noe plager han. Spør heller om hva om plager han, og hjelp til så han kan få hvilt ut. Hvilt ut får han gjort i massevis... Det er jeg som er gravid her, og har plager. Begge har 8-16 jobb, og jeg tar meg av mesteparten når det gjelder husarbeid og unger (mine og hans). Kan ikke se hvor jeg kan avlaste ham ellers... HI
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #16 Skrevet 26. august 2012 Nei, jeg syns ikke det at det skal være sånn i et forhold at du må fortsette å ordne deg selv, men om du virkelig ikke klarer å sette han på plass så kan det være det samme. JA, de fleste mannfolk blir skeptisk til å skulle ha seg med dama som er gravid. Kanskje han rett og slett ikke tenner på gravide samer da. Kan for all del være han bare er litt sånn i begynnelsen. Hva med å bare sette deg oppå han og forlange sex? Eller svinse rundt naken og overfriste han hele tiden. Alt du gjørblir gjort på et sensuelt vis. DA klarer han til slutt ikke å motstå deg regner jeg med Problemet er at til og med når jeg sier klart at nå skal vi ha sex, så dytter han meg vekk. Utrolig sårende. Han har forresten barn fra før med ei annen, og har sagt før at han synes gravide damer er vakkert, så jeg tror ikke han overhode ikke tenner på gravide. Som sagt, siden jeg ikke en gang får lov å gi ham en BJ (der man ikke ser magen men kun ansiktet mitt), så må det ligge noe annet bak. Håper ikke det er fordi han har fått kalde føtter i forhold til graviditeten. HI Kanskje det er det som er problemet? At du sier klart i fra at nå skal dere ha sex? Hadde følt det som altfor pågående hvis mannen min hadde holdt på slik når jeg var i en periode med liten lyst. Da ville jeg iallefall ikke hatt sex. Jeg mener at hverken menn eller damer skal mases på når det gjelder dette. Kroppen er privat. Kanskje det løsner når han får litt albuerom... Bare et tips.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #17 Skrevet 26. august 2012 Nei, jeg syns ikke det at det skal være sånn i et forhold at du må fortsette å ordne deg selv, men om du virkelig ikke klarer å sette han på plass så kan det være det samme. JA, de fleste mannfolk blir skeptisk til å skulle ha seg med dama som er gravid. Kanskje han rett og slett ikke tenner på gravide samer da. Kan for all del være han bare er litt sånn i begynnelsen. Hva med å bare sette deg oppå han og forlange sex? Eller svinse rundt naken og overfriste han hele tiden. Alt du gjørblir gjort på et sensuelt vis. DA klarer han til slutt ikke å motstå deg regner jeg med Problemet er at til og med når jeg sier klart at nå skal vi ha sex, så dytter han meg vekk. Utrolig sårende. Han har forresten barn fra før med ei annen, og har sagt før at han synes gravide damer er vakkert, så jeg tror ikke han overhode ikke tenner på gravide. Som sagt, siden jeg ikke en gang får lov å gi ham en BJ (der man ikke ser magen men kun ansiktet mitt), så må det ligge noe annet bak. Håper ikke det er fordi han har fått kalde føtter i forhold til graviditeten. HI Kanskje det er det som er problemet? At du sier klart i fra at nå skal dere ha sex? Hadde følt det som altfor pågående hvis mannen min hadde holdt på slik når jeg var i en periode med liten lyst. Da ville jeg iallefall ikke hatt sex. Jeg mener at hverken menn eller damer skal mases på når det gjelder dette. Kroppen er privat. Kanskje det løsner når han får litt albuerom... Bare et tips. Nei, du har misforstått. Det var et eksempel - at jeg ikke BARE hinter og forfører, men også kan si klart fra at nå har jeg lyst på ham. Kroppen er privat, det er helt greit. Men når jeg ikke har prøvd meg på 4-5 uker, er det ikke nok med "albuerom" da? Da vi normalt hadde sex 1 gang i måneden, så prøvde jeg meg kanskje 1 gang i uka, jeg kan ikke se at det er mas. Når han nå ikke har tatt initiativ på rundt 5 uker uten at jeg i det hele tatt har prøvd meg, betyr det etter min mening at han enten er helt uinteressert i sex, eller at han synes jeg er stygg, HI
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #18 Skrevet 26. august 2012 Jeg synes ikke dette høres normalt ut. Selv er jeg i uke 15, og mannen min vil ha sex hele tiden. Jeg er slank og har holdt meg i god form. Magen kan forløpig ikke synes. Men tviler sterkt på at han kommer til å miste lysten selv om jeg får mage. Tror sjelden det funker å mase seg til sex. Men kanskje det går an å snakke med han om dette? Spørre rett ut om hans manglende lyst handler om graviditeten eller om det er andre ting? Eller om det er noe du kan gjøre for å bedre situasjonen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå