Gå til innhold

Sunday, lovely Sunday! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enda det striregner så er det en fantastisk dag (igjen) :) Den beste følelsen i verden er å være ferdig med et kakeprosjekt, få det vel avlelvert til mottaker, og så i tillegg være fornøyd med egen innsats. Full jackpot med andre ord :) Ble faktisk så glad at jeg fortsatte å være på kjøkkenet en stund til, og nå får mannen fersk pizza til lunsj :) (og ho mor og selvsagt)

Nam nam, og god søndag til dere alle :)

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Gratulerer til deg, og til mannen som får pizza!

Ja, det er en fin dag - selv uten striregn (bare litt regn, og bare av og til, og noen der oppe liker oss visst for vi var ute i tre timer uten å bli våte, og nå har vi løpt igang toast-pressa og krølla oss opp under pleddet med film). Nyvaska hus har jeg også, uten å ha løfta en finger (annet enn for å betale vaskehjelpa).

Skrevet

Sånt blir det gode dager av :D Toast er aldri å forakte på en god søndag, og pledd og film gjør situasjonen perfekt :) Høres herlig ut!

Skulle ønske jeg også hadde nyvaska hus, men det må jeg nok i så fall gjøre selv. Likevel, nå som junior endelig sover og mannen er i fjøset, så skal jeg slække litt på sofaen før jeg endelig pynter de siste cupcakene som min bedre halvdel skal få med seg på jobben i morra (så slipper å ete meg feit på de selv) :)

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Må si mannfolka deres har gjort noen skikkelig varp på livspartner fronten!

Jeg er ikke et kone varp, men er mamma varp er jeg jo, hatt super sandkasse dag med avkom :) laget sunn middag og ryddet:)

Jeg har en super bror da, yndlings mannen det. Han kom etter leggetid i går sov på sofaen og gikk ut og sparket ball med Mille i dag tidlig så mor kunne sove bort cava hodet...

Så søndag var knall her og! Sender du over litt pizza Mentha? Nå skal jeg gå å lage parmesan toast:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...